Případové studie

Lasilueta.cz

Na začátku jara 2024 uplynul rok od zahájení spolupráce s paní Andreou Rajtr a jejím butikem Lasilueta.cz. Jelikož se jednalo o úspěšný rok, rozhodli jsme se přiblížit, jak tato spolupráce probíhala a kam se nám společnými silami podařilo značku LaSilueta posunout. Během uplynulého roku jsme sice krotili náklady, ale podařilo se nám zvednout tržby a také přesunout kamennou prodejnu do větších prostor. 

Přečíst případovou studii
La Silueta logo

PK Group - případová studie

Naše spolupráce s online obchodem Pkgroup.cz se datuje již od roku 2020. Naším cílem je zvýšení počtu objednávek e-shopu pomocí optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené PPC reklamy v Google Ads a Seznam Sklik. Součástí našeho úkolu bylo také zvýšení návštěvnosti ze zbožových vyhledávačů Zboží.cz a Heureka.cz.

PK Group je rodinná firma, která se zabývá výrobou a prodejem přepravních a manipulačních obalů z kvalitního plastu, pojezdových koleček pro potravinářský, technický, spotřební a jiný průmysl. Vyrábí také velmi kvalitní vozíky, které umožňují snadnější manipulaci s přepravkami.

Přečíst případovou studii
PK group logo

Prima obchod - případová studie

Naše spolupráce s internetovým obchodem Prima-obchod.cz se datuje již od roku 2019. Naším úkolem bylo zvednout návštěvnost a tržby prostřednictvím PPC reklamy Google Ads a zbožového vyhledávání na Zboží.cz a Heureka.cz, což se nám úspěšně daří.

Prima-obchod.cz je e-shop, který se věnuje prodeji textilní galanterie a souvisejících produktů, jako jsou například dekorace a módní doplňky.

Přečíst případovou studii
Prima obchod logo

Krytoland.cz - případová studie

S elektronickým obchodem Krytoland.cz spolupracujeme v oblasti správy PPC reklamy na Google Ads. Naše spolupráce probíhá již od roku 2020. Během této doby se nám podařilo dosáhnout výrazných úspěchů, které zvýšily počet zákazníků i realizované tržby.

Krytoland.cz je významným hráčem ve velice konkurenčním tržním segmentu příslušenství k mobilním telefonům. V jejich nabídce najdete kryty a pouzdra na mobilní telefony, tvrzená ochranná skla, adaptéry, redukce, selfie tyče, stojánky, stativy a spoustu dalšího příslušenství pro váš mobilní telefon.

Přečíst případovou studii
Krytoland logo

Káva Monro - případová studie

Pod naší správou se tržby e-shopu kavamonro.cz meziročně zvedly o impozantních 41 %. Jak se nám  to podařilo? Pro tohoto klienta, který se zabývá pražením a prodejem kávy jsme začali pracovat v polovině roku 2020 a naše spolupráce trvá dodnes. Cílem bylo nejen zvednout počet návštěvníků z organického vyhledávání, ale také zefektivnit PPC kampaně na Google Ads, Facebook Ads a Sklik.

Online obchod Kavamonro.cz se již od roku 2004 věnuje pražení a prodeji výhradně jednodruhových,100% výběrových Arabik z plantáží Afriky, Jižní a Střední Ameriky, Austrálie, Indonésie a dalších kávových destinací. Kávy praží tradičním způsobem ve vlastních pražírnách.

Přečíst případovou studii
Káva Monro logo

Eshop.buchara.cz - případová studie

S e-shopem Buchara.cz spolupracujeme dlouhodobě. Cílem naší spolupráce bylo zlepšit zvýšit návštěvnost a tržby na webu klienta pomocí SEO a PPC reklamy Google Ads, Facebook Ads a Seznam Sklik. I přesto, že v tomto segmentu trhu panuje značná konkurence, daří se nám úspěšně zvyšovat všechny výše zmíněné parametry.

Buchara.cz je firma, který se již od roku 1994 zaměřuje na prodej kvalitních, ručně vázaných orientálních koberců,  dovážených z Íránu, Turecka, Turkmenistánu či Pákistánu. Seženete zde i speciality, jako jsou kožené, hedvábné či nomádské koberce.

Přečíst případovou studii
Buchara.cz logo

Lepaso.cz - případová studie

Tržby e-shopu Lepaso.cz jsme meziročně zvýšili o 169 %. Jak jsme to dokázali? Naše spolupráce s e-shopem Lepaso.cz, který se zaměřuje na bytové dekorace a doplňky, se datuje již od března 2020. Klient potřeboval zvýšit tržby a návštěvnost svého webu prostřednictvím PPC reklamy na Google, Seznamu, Facebooku, Instagramu a zbožových vyhledávačů, na což jsme se zaměřili již od začátku naší spolupráce.

Lepaso.cz je internetový obchod, jehož specializací je prodej moderních dekorací, floristických produktů a textilní galanterie pro různé segmenty zákazníků. Jejich zákazníci oceňují nejen široký sortiment zboží rychlé dodání a perfektní servis, ale také rozumné ceny. V současné době nabízí Lepaso.cz více než 13 000 produktů v různých variantách, dovážených z celého světa. Jedná se například o Čínu, Indii, Itálii, Polsko či Německo.

Přečíst případovou studii
Lepaso logo

Odnesto.cz - případová studie

Se stěhovací firmou Odnesto.cz spolupracujeme již déle než 8 let. Cílem naší spolupráce je zvednout návštěvnost jejich webu pomocí obsahového marketingu, SEO a PPC reklamy a zvýšit tak počet jejich objednávek.

Odnesto.cz je stěhovací firma z Prahy, která však zajišťuje stěhování bytů, domů či firem po celé České republice i do zahraničí. Nabízejí také stěhování těžkých břemen a vyklízení nemovitostí.

Přečíst případovou studii
Odnesto logo

Unicooltech.cz - případová studie

S firmou Unicooltech.cz spolupracujeme již od února 2022. Naším cílem bylo zviditelnit firmu Unicooltech.cz ve vyhledávačích pomocí SEO, zajistit její propagaci  skrze PPC reklamu Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram, e-mailing a zvednout vyhledatelnost jejich produktů ve zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.

Firma Unicooltech je renomovaný autorizovaný dovozce elektrických koloběžek a motorek, k nimž zajišťuje i autorizovaný záruční a pozáruční servis. Je také držitelem oficiálního zastoupení firmy UniCool, Shenzhen Unit Pack Power Technology, Bafang. 

I přesto, že konkurence, která panuje v tomto segmentu trhu je poměrně vysoká, daří se nám úspěšně zvyšovat všechny výše zmíněné parametry webu.

Přečíst případovou studii
Unicooltech logo

Moje-triko.cz - případová studie

S firmou Moje-triko.cz spolupracujeme dlouhodobě. Mezi hlavní cíle naší spolupráce patří zvýšení návštěvnosti webu Moje-triko.cz z vyhledávačů a sociálních sítí, a to jak prostřednictvím organické návštěvnosti, tak prostřednictvím placené PPC reklamy a e-mailingu.

Moje-triko.cz je online firma specializující se na potisky a personalizaci triček. S více než desetiletou zkušeností v oboru, firma nabízí širokou škálu možností pro jedinečné a originální potisky na trička pro jednotlivce i firmy. Firma se pyšní kvalitními produkty a profesionálním přístupem ke každému zákazníkovi. Jejich webová stránka poskytuje snadný a intuitivní způsob objednávání potisků. Zákazníci mohou vybrat z různých stylů triček, barvy, velikosti a designů, nebo si mohou nechat vytvořit vlastní design dle svých představ.

Přečíst případovou studii
Moje triko logo

Chcivyklidit.cz - případová studie

Naše spolupráce s firmou ChciVyklidit.cz se datuje již od září roku 2021. Firma nás oslovila s cílem zvýšit návštěvnost svého webu a počet získaných zakázek. Díky vysoké konkurenci čelila firma ChciVyklidit.cz výzvám spojeným s nízkou viditelností ve vyhledávačích, což negativně ovlivňovalo počet návštěvníků na webu a realizovaných zakázek. Cílem naší spolupráce bylo zlepšit pozici firmy ChciVyklidit.cz ve vyhledávačích pomocí SEO a PPC reklamy v Google Ads a Seznam Sklik,  zvýšit návštěvnost a získat více zakázek.

Firma ChciVyklidit.cz se zabývá vyklízením nemovitostí a následným odvozem odpadu po celém území České republiky (Praha a okolí, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, západní Čechy, východní Čechy, severní Čechy, Morava). Zajišťují také úklid a sanaci po živelných katastrofách, jako jsou požáry, povodně apod. I přesto, že konkurence v tomto oboru je opravdu velká, během naší spolupráce se nám povedlo dosáhnout výrazných výsledků.

Přečíst případovou studii
Chcivyklidit.cz logo

Prodafi.cz - případová studie

S firmou Prodafi.cz spolupracujeme již od března 2022. Před zahájením spolupráce čelila firma Prodafi.cz několika výzvám. Hlavním problémem byla nízká viditelnost ve vyhledávačích, což ovlivňovalo počet návštěvníků na webu a množství získaných zakázek. Kromě toho se Prodafi.cz potýkala s konkurencí v oblasti vyklízení nemovitostí, což znamenalo, že bylo nutné získat výhodu nad konkurenty a oslovit cílovou skupinu potenciálních zákazníků. Cílem naší spolupráce bylo proto zvýšit návštěvnost a tržby na webu klienta pomocí SEO a PPC reklamy Google Ads a Seznam Sklik. I přesto, že v tomto segmentu trhu panuje značná konkurence, daří se nám úspěšně zvyšovat všechny výše zmíněné parametry.

Prodafi.cz je firma, která se zaměřuje na vyklízení nemovitostí v Praze a okolí. Mezi jejich služby patří i vyklízení pozůstalosti, včetně případné sanace bytu po zemřelém, desinfekce, deodorizace, úklid, odvoz starého nábytku či suti, odstranění holubího trusu a další činnosti související s vyklízením nemovitostí.

Přečíst případovou studii
Prodafi - logo

Xfer.cz - případová studie

S e-shopem Xfer.cz jsme navázali dlouhodobou spolupráci již v roce 2013. Naším úkolem bylo zlepšení viditelnosti e-shopu ve vyhledávačích, zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam a zvýšení počtu zákazníků z PPC reklamy Google Ads a Sklik.

Xfer.cz je velkoobchod, maloobchod a výrobce reklamního textilu a také distributor firemních a sportovních oděvů a oblečení pro volný čas. Jedná se o velmi známou a zavedenou firmu, která na našem trhu působí již více než 20 let a kromě e-shopu provozuje také kamenný obchod v Brně.

Přečíst případovou studii
Xfer logo

Výrobce nábytku - případová studie

S nábytkářským obchodem Výrobce nábytku spolupracujeme od května 2021. Pověřili nás úkolem zvednout návštěvnost jejich webu z organického vyhledávání prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam, z PPC reklamy a zajistit tak zvýšení počtu objednávek. Pro Výrobce nábytku jsme také dělali nový web.

Výrobce nábytku je velký obchod s nábytkem, který má velkou prodejnu v nákupním centru Praha – Čestlice. Výrobce nábytku se specializuje na kvalitní čalouněný nábytek z exkluzivních materiálů od renomovaných výrobců, známých dokonalou kvalitou a špičkovým designem svých produktů. Kromě čalouněného nábytku pochopitelně najdete v jejich nabídce také kompletní sortiment nábytku - stolů, stolků a oblíbených solitérů.

Přečíst případovou studii
nábytek logo

Bikes4life.cz - případová studie

S firmou Bikes4life.cz spolupracujeme již od dubna 2021. Naším cílem bylo zajistit firmě Bikes4life.cz propagaci skrze PPC reklamu na Google Ads, Skliku a Facebooku.

Firma Bikes4life.cz nabízí akce ježdění po závodních okruzích. Cílem je zvyšovat bezpečnost na českých silnicích. Na okruhu si mohou motorkáři vyzkoušet, co vše jejich stroj dokáže a zároveň natrénovat bezpečnou jízdu. 

Přečíst případovou studii
bikes 4 life

Mopis.eu – případová studie

S firmou Mopis.eu spolupracujeme od září 2021. Cílem naší spolupráce je zvýšit návštěvnost firemního webu pomocí placené PPC reklamy, zvýšit pozice ve vyhledávačích pomocí optimalizace pro vyhledávače - SEO a přivést tak firmě nové zákazníky. Během naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout významných úspěchů, které zvýšily počet zákazníků i realizované tržby.

Mopis.eu se zaměřuje na pískování a lakování kovových, dřevěných a kamenných povrchů.  Jejich prioritou je kvalita a ekologický přístup. V roce 2020 Mopis rozšířil své portfolio o tlakové čištění, lakování střech, fasád, podlah a dlažeb jak u rodinných domů, tak v průmyslovém prostředí a potřeboval tyto své nové služby lépe představit zákazníkům.

Přečíst případovou studii
Mopis.eu - logo

Zaječský vinný sklep - případová studie

Pro jihomoravský penzion „Zaječský vinný sklep“ jsme vytvořili a spravovali PPC kampaň, jejímž cílem bylo zvýšení množství konverzí, což v tomto případě znamenalo objednávky ubytování z jejich webu. Vybrali jsme nejlepší klíčová slova s komerčním potenciálem a sestavili PPC kampaně, tak abychom získali maximum relevantních prokliků za co nejnižší cenu. Díky naší optimalizaci zaznamenala reklamní PPC kampaň nejen významné zvýšení počtu konverzí, ale také snížení nákladů na jednotlivé prokliky a konverze.

Přečíst případovou studii
Zaječský vinný sklep

Dr. Oetker - případová studie

Známá německá firma Dr. Oetker, která patří mezi největší potravinářské firmy nejen u nás, ale i ve světě, nám svěřila  komunikační kampaně na Facebooku s cílem zvýšení zájmu o produkty prodávané společností Dr. Oetker. Ze všeho nejdříve jsme vyhodnotili cílové skupiny zákazníků. Poté jsme na Facebooku vytvořili atraktivní reklamní kampaň, která na stránky firmy Dr. Oetker přivedla velké množství aktivních fanoušků, kteří dále šíří na sociálních sítích povědomí o jejích produktech.

Přečíst případovou studii
Dr. Oetker

Buchara - případová studie

Naším cílem zde byla optimalizace webu firmy Buchara.cz pro vyhledávače za účelem přivedení solventních zákazníků se zájmem o koupi luxusních perských koberců. Web Buchara.cz jsme optimalizovali s použitím pokročilých SEO taktik, abychom přivedli z organické návštěvnosti zákazníky, kteří hledají klíčová slova související s nákupem moderních i starožitných perských koberců.
Po pečlivé analýze klíčových slov jsme důkladně upravili onpage faktory na webu, vytvořili jsme hodnotný obsah související s tématem perských koberců a zajistili jsme mnoho autoritativních odkazů z tematických stránek. Díky SEO se zvýšila návštěvnost webu Buchara.cz již po 6 měsících o 87 % a po roce dokonce o 183 %.

 

Přečíst případovou studii
Buchara

Centrum prenatální diagnostiky - případová studie

Pro Centrum prenatální diagnostiky jsme vytvořili 5 optimalizovaných mikro stránek, které se soustřeďovaly na jednotlivá témata, jimiž se Centrum prenatální diagnostiky zabývá: 3D ultrazvuk, Prenatální diagnostika a Screening NT v Česku a na Slovensku. Pro každou z těchto mikro stránek jsme vytvořili hodnotný obsah založený na pečlivě vybraných klíčových slovech a přivedli jsme na ně autoritativní a relevantní zpětné odkazy z tematicky podobných stránek. Po těchto úpravách dosáhla každá ze stránek vysoké pozice ve vyhledávání na požadovaná klíčová slova.

Přečíst případovou studii
Prenatal
Zobrazit běžné reference

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp