Lepší návratnost investic díky dlouhodobému vztahu se zákazníkem
Vlastimil Malík
| 24. 4. 2025
Jak zajistit stabilní růst účtu Google Ads? Přejděte od krátkodobých úspěchů ke strategii budované na základě statistik LTV - celoživotní hodnoty zákazníka.
Přečíst článek
Priority SEO pro rok 2025: Průvodce úspěchem ve vyhledávání
Vlastimil Malík
| 23. 4. 2025
Poznejte osvědčené taktiky, jak zůstat viditelní ve vyhledávání a zvyšovat zisky i v roce 2025, kdy se bortí tradiční SEO, ale chytré strategie pořád vítězí.
Přečíst článek
Jak zvýšit návštěvnost a hodnocení webu? 15 spolehlivých SEO tipů
Vlastimil Malík
| 22. 4. 2025
Vylaďte optimalizaci svého webu pro vyhledávače pomocí 15 osvědčených SEO taktik, díky kterým získáte vyšší návštěvnost, lepší hodnocení i větší zisky.
Přečíst článek
Dubnové novinky ze světa SEO, PPC a online marketingu: Co by vám nemělo uniknout
Vlastimil Malík
| 14. 4. 2025
Přehled nejdůležitějších novinek z oblasti SEO, PPC a digitálního marketingu za duben. Zjistěte, co ovlivní vaše strategie a na co se připravit v dalších měsících.
Přečíst článek
Jak ovlivní SEO, když web změní zaměření?
Vlastimil Malík
| 11. 4. 2025
Zjistěte, jak Google přistupuje k webům, které začnou publikovat v nové tematické oblasti. Klíčové poznatky z konference Search Central Live NYC.
Přečíst článek
Také vás občas štve Google Ads? Jak se vypořádat s frustrací
Vlastimil Malík
| 10. 4. 2025
Proč jsou inzerenti frustrovaní z Google Ads? Inzerenti volají po lepší podpoře, transparentnosti a řešení problémů s pozastavením účtů.
Přečíst článek
Google a jeho plány v oblasti AGI
Vlastimil Malík
| 9. 4. 2025
Plán Google DeepMind pro AGI do roku 2030: Jak se vyvine umělá inteligence a co to bude znamenat pro SEO, tvorbu obsahu a online reklamu.
Přečíst článek
Mají domény s klíčovými slovy hodnotu i v roce 2025?
Vlastimil Malík
| 8. 4. 2025
Vyhledávače dávají přednost autoritě a značce před samotnými klíčovými slovy. Zjistěte, jak zajistit, aby vaše doména pracovala pro vás.
Přečíst článek
Studie ukazují, že spotřebitelé snadno rozpoznají obsah vytvořený umělou inteligencí
Vlastimil Malík
| 7. 4. 2025
Nové studie ukazují, že většina spotřebitelů obsah vytvořený umělou inteligencí snadno rozpozná. Zjistěte, které formáty spotřebitelé odmítají a jak se jim přizpůsobit.
Přečíst článek