Mertu.cz - případová studie

Naše spolupráce s internetovým obchodem MERTU.cz začala v listopadu 2024. Od samého počátku jsme se zaměřili na zvýšení návštěvnosti a tržeb prostřednictvím PPC kampaní v Google Ads a na Facebooku. Díky promyšlené strategii, důsledné optimalizaci kampaní a pravidelné práci s daty se nám daří dosahovat výrazného růstu výkonu. Klient nyní těží z vyšší viditelnosti ve vyhledávačích, stabilního přísunu relevantních návštěvníků a znatelného navýšení konverzí, což potvrzuje úspěšnost naší spolupráce.

Společnost MERTU.cz je specializovaný internetový obchod zaměřený na prodej nářadí a stavebních materiálů. E-shop nabízí široký sortiment produktů včetně špachtlí, hladítek, tmelů, silikonů, lepidel, revizních dvířek a dalších stavebních potřeb. Cílem společnosti je poskytovat kvalitní nástroje a materiály, které zákazníkům usnadní práci a zajistí precizní výsledek.

Mertu.cz logo
mertu.cz

Co jsme udělali v průběhu spolupráce

Při převzetí správy již existujících kampaní v Google Ads a na Facebooku jsme se společně s klientem zaměřili na jasné vymezení cílů a priorit. Hlavním požadavkem bylo zvýšení efektivity reklamních kampaní bez navýšení rozpočtu – tedy zlepšení PNO a zvýšení tržeb. Prvním krokem byla důkladná analýza cílové skupiny a sortimentu, která nám umožnila lépe cílit reklamy a rozhodnout, na které produkty se soustředit. V účtu Google Ads jsme optimalizovali rozdělení rozpočtu mezi kampaně a upravili cenové nabídky tak, aby odpovídaly výkonu jednotlivých segmentů. V rámci Performance Max kampaní jsme dále upravovali a rozšiřovali podklady, aby lépe odpovídaly potřebám klienta i chování cílové skupiny.

Na Facebooku jsme se rozhodli více investovat do kampaní zaměřených na konkrétní produkty a nebrandové cílení, čímž jsme zvýšili relevantnost reklam. Využili jsme osvědčené formáty přinášející vyšší míru zapojení uživatelů a zároveň jsme testovali nové přístupy s důrazem na výkon. Spolupráce s klientem probíhala průběžně – v rámci pravidelné komunikace jsme upravovali priority kampaní podle sezónnosti a aktuálních obchodních potřeb. Díky těmto krokům se nám podařilo nejen zlepšit výsledky kampaní, ale také vytvořit stabilní základ pro jejich další růst.

PPC

Jaké výsledky přinesla naše spolupráce?

Výsledky naší spolupráce s klientem MERTU.cz výrazně předčily očekávání – meziročně došlo k nárůstu celkových tržeb o 479 %. Největší podíl na tomto růstu měla optimalizace kampaní v Google Ads, kde se tržby zvýšily o 532 % a zároveň se podařilo snížit PNO o výrazných 66,8 %. Díky pečlivému řízení rozpočtů, vylepšení reklamních podkladů a přesnému cílení jsme navíc dosáhli vyšší míry prokliků a lepšího konverzního poměru. Výsledkem je efektivnější využití rozpočtu a výrazný nárůst nových zákazníků, kteří na web přicházeli s minimálními náklady.

PPC

Co plánujeme do budoucna

Do budoucna plánujeme pokračovat v důsledné optimalizaci kampaní a ještě více rozšířit množství a variabilitu reklamních podkladů, abychom mohli flexibilně reagovat na chování cílové skupiny. Dále se zaměříme na zpřesnění struktury reklamních účtů, což nám umožní efektivněji řídit rozpočty i výkon jednotlivých kampaní. Součástí strategie bude také testování a zapojení dalších reklamních kanálů, které klientovi otevřou nové příležitosti pro růst a oslovení širšího publika.

Co o nás říká náš klient?

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Ušetření času a zvýšení prodejů
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Ano

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů