Pojďme probrat váš byznys
Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Přímý kontakt:










Kontakty
Kancelář v Praze:
Bulharská 996/20,
Praha 101 00
Kancelář v Brně:
SEO Consult
Veveří 476/39, PSČ
602 00 Brno
Otevírací doba:
pondělí 7–19
úterý 7–19
středa 7–19
čtvrtek 7–19
pátek 7–19
sobota Zavřeno
neděle Zavřeno
Obchodní údaje: Advertum s.r.o.
Sídlo: Veveří 476/39, PSČ
602 00 Brno
IČ: 63494477
DIČ: CZ6349447
Poznejte náš tým
Zajišťuje chod firmy, navrhuje úspěšné marketingové strategie pro firmy Imos, VUT, Adidas, PPF, Nestlé atd.
V online marketingu se pohybuje přes 12 let.
Bude vám spolehlivým partnerem při rozvoji vašeho byznysu.
Již 10 let sbírá zkušenosti v on-line marketingu, 7 let působil na manažerské pozici v zákaznickém servisu, kde se věnoval jak technické podpoře zákazníků, tak i rozvoji poskytovaných služeb.
Jeho prioritou je efektivní komunikace a spokojenost našich partnerů.
Zkušenosti v oblasti online marketingu Tomáš sbíral napříč odvětvími u různě velkých klientů. Díky tomu dokáže připravit kampaně na míru jak startupům, tak velkým korporacím. Tomáš se specializuje převážně na výkonnostní PPC reklamu na Facebook, Seznam a Google. Vašim kampaním se věnuje na denní bázi a optimalizuje je tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.
Vytváření kampaní se věnuje už přes 4 roky. Specializuje se na reklamy pro Google, Seznam a Facebook, a to jak pro malé společnosti zabývající se službami, tak větší klienty, které provozují svůj byznys na e-shopových platformách. Snaží se klientům vždy poskytnout ideální řešení vytvářené jim přímo na míru.
V průběhu 10 let nasbíral zkušenosti se segmenty B2C i B2B, a to se zaměřením jak na objednávky z e-shopu, tak i na poptávky. Vytvářel a spravoval PPC kampaně s milionovými rozpočty pro větší i menší firmy.
Připravuje celkový koncept kampaně včetně strategické přípravy tak, aby byla co nejefektivnější. Následně reviduje kampaň, aby odpovídala parametrům a nastaveným cílům. S Markem také budete nejvíce komunikovat, bude vás informovat o kampani, zasílat reporty a řešit veškeré vaše dotazy.
Marek navrhuje úspěšné strategie nejen pro malé e-shopy a živnostníky, ale i pro velké hráče, jako Imos, VUT, Adidas a další.Na Marka se můžete obrátit sedm dní v týdnu, odpoví vám ihned.
Petr má více než 8 let zkušeností v oblasti SEO. Pracoval již na více než 70 úspěšných projektech.
Tomáš má osm let zkušeností s optimalizací webu pro vyhledávače. Pracoval pro národní i nadnárodní korporace, ale kvalitní služby poskytuje i malým živnostníkům a firmám.
Tomáš každý den posunuje Vaši kampaň kupředu, aby nestagnovala.
Vystudoval obor aplikace výpočetní techniky v ekonomice. Jako bývalý redaktor připravuje především obsahovou náplň pro facebookové stránky klientů. Zajišťuje veškerou komunikaci s fanoušky a vymýšlení kreativních nápadů. Jirkovou specialitou jsou sociální sítě, získávání fanoušků pomocí PPC reklamy, ale i obsahový marketing pro Vaše stránky.
Jirka je v PPC profits třetím rokem a má za sebou desítky úspěšných kampaní.
Věnuje se grafickému designu, s nímž začínal v reklamní agentuře. Zkušenosti sbíral i v tiskárně a od roku 2010 tvoří také webové stránky. Na základě konzultace vám připraví popis struktury webu, v případě potřeby i praktický wireframe a navrhne vám design stránek, který bude odpovídat jak vašim představám, tak současným trendům. Specializuje se především na tvorbu stránek na platformě WordPress.
Aneta se zabývá PPC reklamou na Googlu, Seznamu a Facebooku již od vysoké školy, kde s online marketingem začínala. Zaměřuje se na online marketing nejen pro e-shopy, ale také pro lead generation weby, a to pro malé i velké klienty.
Ke klientům vždy přistupuje individuálně a navrhuje jim strategii na míru. Velké zkušenosti má také s audity. Aneta Vám poradí s reklamou na Googlu, Seznamu i Facebooku.
Michal vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, kde se při studiu věnoval on-line marketingu. Toto odvětví ho velmi uchvátilo a rozhodl se v něm profesně pokračovat. Momentálně se může ohlédnout za menšími, ale i velkými projekty, na kterých se úspěšně podílel. Svoji pozornost již věnoval několika e-shopům, které potřebovaly pomoci se získáváním zákazníků a navyšováním prodejů. Zároveň se však podílel i na brandových kampaních pro české banky. Michal Vám tedy může pomoci s PPC kampaněmi na Googlu, Skliku a Facebooku.
Ivana vystudovala obor Systémové inženýrství a informatika na VŠ v Pardubicích. V online marketingu se pohybuje přes 7 let.
Zabývá se auditem a správou PPC kampaní a zbožových srovnávačů. Je certifikovanou specialistkou Google Ads a vlastní také certifikát specialista Heureky.
Již od roku 2005 se Lucie profesionálně věnuje práci s textem, a to v různých odvětvích. Má letité zkušenosti jako copywriterka a korektorka v tištěných i online médiích a pracuje jako překladatelka z/do německého a anglického jazyka, a to zejména v technické oblasti.
Pečuje o vaše texty, zajišťuje, aby byly gramaticky i stylisticky správné a čtivé. I jediná hrubka či stylistická kostrbatost totiž mohou zkazit dojem z celého sdělení a odradit zákazníky...
Vlastimil se věnuje copywritingu, tvorbě PR článků a marketingových textů. Má dlouholeté zkušenosti s vytvářením obsahu pro e-shopy, magazíny a weby. Napíše pro vás odborné články na nejrůznější témata od fashionu až po pneumatiky, psaní se věnuje již od roku 2001.
Věnuje se zejména tvorbě PR článků, článků na blogy a dalších textů, které podpoří prodej. Také opravuje a přepisuje již hotové texty, jež potřebují vylepšit.
Katka dbá na to, aby Vaše texty byly gramaticky správné, věcné a zároveň zajímavé a čtivé.
Tomáš se pohybuje v marketingu již více než 10 let, z toho 5 let se soustředí na e-commerce. K jeho hlavním oborům patří PPC reklamy, které tvoří pro Google, YouTube, Seznam, Facebook či Instagram, a zaměřuje se i na zbožové srovnávače a e-mailové automatizace. Má bohaté zkušenosti s tvorbou kampaní nejen pro české klienty, ale i ty zahraniční (spolupracoval např. s klienty ze Španělska, Německa, Ruska, Norska, Finska, Rumunska aj.). Hravě si poradí s nízkorozpočtovými kampaněmi v řádech několika set korun, ale nezalekne se ani těch velkých, na které se vynakládá i půl milionu měsíčně.
Klára se online marketingu začala věnovat již při studiu střední školy, kdy pomáhala spíše menším firmám a jednotlivcům. Ve svém pracovním životě si osahala jak PR, e-mail marketing, tak i SEO, u kterého zůstala. Momentálně pomáhá klientům růst ve výsledcích vyhledávání a plní tak jejich cíle v návštěvnosti.
Od roku 2015 pomáhá malým a středním podnikům dosáhnout lepších výsledků v bezplatném vyhledávání. Kromě optimalizace stránek pro vyhledávače má přesah i do dalších oblastí on-line marketingu, takže dokáže navrhnout komplexní řešení.
Nikol se věnuje online marketingu 5 let. Zkušenosti s vytvářením a správou kampaní získala v agenturním prostředí, kde se specializovala na reklamy pro Google, Seznam, Facebook/Instagram, a to jak pro malé, tak i velké společnosti. Zkušenosti s kompletní exekucí kampaní, projektovým řízením a lead generation kampaněmi získala na straně klienta. Vždy se snaží pochopit business cíle klientů a doporučit vhodná řešení přímo na míru.
On-linu se věnuji už 15 let, z toho pak více než 10 let PPC a zbožovým porovnávačům. Baví mě hledat nové cesty, jak dosáhnout úspěšné reklamní kampaně pro jakýkoliv rozpočet, PNO a byznys. Rád měřím a mám rád data, proto se nejvíce vyžívám ve výkonnostním B2C PPC pro střední a velké e-shopy, kde je spousta dat a využiji zde skriptování a automatická pravidla. Jsem dlouholetý certifikovaný specialista pro Google Ads, Analytics a Mergado (český optimalizační nástroj pro zbožové porovnávače).
Kristýna se věnuje textům všeho druhu už od roku 2007. Připravuje PR články, články do blogu a koketuje s klíčovými slovy, která jsou důležitá pro SEO. Dbá na to, aby byl každý článek čtivý, plný důležitých informací a podpořil prodej.