Správně optimalizovaná PPC kampaň je jedním z nejúčinnějších prostředků pro zvýšení zisků vaší firmy. Zjistěte, jak dostat vaši PPC kampaň do černých čísel.
Správně sestavit rozpočet PPC kampaně není nic jednoduchého. Samozřejmě, pokud provozujete PPC kampaň po nějakou dobu, máte vyzkoušené určité postupy, které fungují. To ale nestačí.
Lidé, kteří přistupují na internet prostřednictvím mobilních zařízení, dávají většinou přednost rovnou do vaší firmy zavolat než navštěvovat vaše internetové stránky. Využijte toho!
Kampaně pro univerzální aplikace jsou jednou z nejjednodušších kampaní, které lze nastavit v Google Ads. Jednoduché nastavení je skvělé, ale jak si můžete být jisti, že Google bude cílit na správné uživatele? Skutečně dokáže maximalizovat výkon a zajistit kvalitní konverze?
Pokud se vaše firma snaží uspět na mezinárodní úrovni, je jasné, že chcete, aby vaše webové stránky fungovaly na všech vašich cílových trzích. Bohužel, mezinárodní SEO lze považovat za poměrně komplexní a složitý obor a uspět zde není úplně jednoduché.
Optimalizace pro mobilní zařízení je v dnešní době, kdy většina uživatelů přistupuje na internet z chytrého telefonu nebo tabletu, naprostou nezbytností. Nejde přitom jen o optimalizaci vstupní stránky. Mobilní uživatelé nakupují jinak a marketéři se tomuto trendu musí přizpůsobit.
Kolik mohu získat s tímto reklamním rozpočtem? Jak velkou částku bych měl letos investovat do reklamy? Kolik peněz budu potřebovat na rozjetí reklamní kampaně pro nový projekt? Vyplatí se mi investovat peníze do PPC? To jsou asi nejčastější otázky každého online podnikatele. Naplánovat reklamní rozpočet není totiž nic jednoduchého.