Jedním ze způsobů, jak dát veřejnosti vědět o svých službách a získat nové zákazníky, je psaní oborového blogu. Jak s jeho pomocí získat potenciální zájemce o koupi či prodej nemovitosti?
Získat si přízeň internetových vyhledávačů je stále větší boj. Algoritmy Googlu a spol. se neustále zdokonalují. Cíl je zřejmý. Zobrazovat uživatelům internetu co nejrelevantnějších obsah. Nejrůznějších parametrů, které internetové vyhledávače při hodnocení internetových stránek posuzují, jsou stovky. Jejich důležitost se navíc v průběhu času lehce mění.
SEO nejsou jen kvalitní zpětné odkazy a dobře napsaný obsah. Jednou z důležitých součástí budování organické návštěvnosti je také mapa stránky v souboru sitemap.xml.
Obrázky někdy dokážou předávat informace a emoce mnohem lépe než text. Dokážou toho ale ještě více, například přivést na vaše stránky odkazy, které mohou být zdrojem pěkné návštěvnosti.