tipy

11.2.2016 Číst dál
Máte slušnou návštěvnost webu, ale prodeje jsou mizivé? Jaké problémy je třeba vyřešit, aby váš web dosahoval vámi vytyčených cílů?
4.2.2016 Číst dál
Plánujete přejít se svým e-shopem, magazínem či blogem na zabezpečený protokol HTTPS? V tom případě si určitě přečtěte tento článek, kde vám...
21.1.2016 Číst dál
V současnosti se čitelnost webu hodnotí nejenom z hlediska samotných uživatelů webu, ale také vyhledávačů. Obsahu by měl nyní rozumět i samotný...
14.1.2016 Číst dál
Přestože většina marketérů si uvědomuje význam meta popisků, v praxi kvalitní meta popisky chybějí u celé řady webových stránek. Nepatří mezi ně i ty...
7.1.2016 Číst dál
Každým rokem mění Google své vyhledávací algoritmy více než pětsetkrát. Těch nejzásadnějších je jen několik málo a mají dokonce svá jména.
31.12.2015 Číst dál
Mnoho SEO kampaní je předem odsouzeno k nezdaru. Může to být dáno příliš vysokými cíli, nebo příliš nízkým budgetem.
28.12.2015 Číst dál
Pro usnadnění orientace mezi jednotlivými stránkami daného webu a představu o jejich hierarchii slouží drobečková navigace (breadcrumbs trails).
17.12.2015 Číst dál
Knowledge Graph, česky Diagram znalostí, je inovativní funkcí, kterou Google v Česku oficiálně představil v létě 2013. Vyhledávač má prostřednictvím...
3.12.2015 Číst dál
Pohled na SEO se vyvíjí, SEO techniky a nástroje se přizpůsobují novým vyhledávacím algoritmům nebo technologickým možnostem. SEO jako takové však...
24.11.2015 Číst dál
Google Plus je sociální sítí, která často stojí v pozadí. Nutno podotknout, že neprávem. V marketingových aktivitách jsou v praxi nezřídka...

Stránky