cílení

11.11.2020 Číst dál
PPC reklamu na Facebooku můžeme cílit podle velkého množství faktorů. Věděli jste ale, že ji můžete spouštět na základě počasí?
7.3.2020 Číst dál
Sociální sítě se snaží získat nové inzerenty stále lepším cílením svých reklamních platforem. K tomuto účelu často využívají akvizic IT startupů.
22.1.2020 Číst dál
Zobrazujte vaše PPC reklamy na Facebooku pouze lidem, u kterých je pravděpodobné, že si váš produkt či službu opravdu koupí. Jak toho dosáhnout?
20.6.2019 Číst dál
Pokud se zabýváte PPC reklamou, pravděpodobně jste se setkali s termínem publikum. Jde o skupinu lidí, kteří se vyznačují specifickými vlastnostmi,...
5.3.2019 Číst dál
Pokud pracujete jako PPC konzultant nebo máte ve firmě na starosti PPC reklamu, jistě jste již zažili, že vám vedení firmy zkrátilo rozpočet na...
7.1.2019 Číst dál
Správně zvolená slova způsobí, že si lidé vaši reklamu snadněji zapamatují. Reklama, která přitáhne pozornost zákazníků a vryje se jim do paměti, je...