LinkedIn se snaží využít umělé inteligence k lepšímu cílení reklam
Sociální sítě se snaží získat nové inzerenty stále lepším cílením svých reklamních platforem. K tomuto účelu často využívají akvizic IT startupů.

LinkedIn se snaží využívat nemodernějších technologií k získání maxima informací o svých uživatelích.
Sociální sítě, které jsou fenoménem dnešní doby, žijí z prostředků, které vydělají na internetové reklamě. To je důvod, proč se neustále snaží vylepšovat své reklamní platformy, aby dokázaly co nejúčinněji oslovit cílové zákazníky a přilákaly tak co nejvíce nových inzerentů. Získat co největší podíl na trhu s PPC reklamou se snaží i pomocí akvizic IT firem, které mají potenciál rozšířit a zlepšit portfolio jejich marketingových služeb. V květnu loňského roku tak například LinkedIn provedl akvizici společnosti Drawbridge, slibného startupu ze San Francisca, který využívá umělé inteligence k získání podrobnějších informací o zákaznících a cílovém publiku.

Technologie Drawbridge umožní LinkedIn lepší cílení na jednotlivá zákaznická publika

LinkedIn oznámil, že integruje Drawbridge do divize LinkedIn Marketing Solutions, divize reklamních a marketingových nástrojů. Tato část LinkedInu zaznamenává v současnosti největší růst. Od zařazení technologie společnosti Drawbridge si LinkedIn slibuje přesnější cílení na jednotlivá zákaznická publika a tím posílení zájmu uživatelů této sítě o reklamy, což znamená vyšší návratnost investic pro inzerenty, více proinvestovaných peněz a tím i vyšší zisk pro LinkedIn.

Co může tato technologie nabídnout inzerentům?

Podle LinkedInu bude zapojení umělé inteligence a strojového učení do procesu cílení reklam znamenat mnohem přesnější zásah publika a tím pádem mnohem vyšší konverzní poměr. Inzerentům umožní také mnohem lepší atribuci dosažených výsledků, takže budou moci mnohem snadněji měřit výsledky, kterých jejich kampaně na LinkedInu dosahují napříč jednotlivými marketingovými kanály a zařízeními. Jako příklad uvedl mluvčí LinkedInu, že přestože většina interakcí s reklamami je prováděna z mobilních telefonů, konverze jsou zaznamenávány častěji spíše z desktopů. Technologie společnosti Drawbridge by tak měla umožnit lepší propojení mezi mobilním a desktopovým prostředím.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp