Reklama Seznam

Reklama na Seznamu neboli PPC reklama v Skliku je velmi důležitou součástí online strategie. Uživatelé na Seznamu jsou typičtí tím, že většinou neporovnávají velké množství produktů a ve většině případů rychleji nakoupí. I z tohoto důvodu mají reklamy na Seznamu vyšší konverzní poměr než reklamy v Google Ads.

Uvádí se, že Seznam už zaujímá pouze cca 25 % trhu. Nicméně, 25 % stále není málo, a proto inzerce v rámci platformy Sklik stále stojí za úvahu. Zkrátka, Seznam je stále skvělým místem pro inzerci. Sklik je online marketingový nástroj, který slouží k placené propagaci na Seznamu a jeho partnerských webech. Na Seznam chodí denně více než 2 miliony uživatelů, a to stále stojí za to. Svěřte kampaně na Seznamu nám. Náš tým zkušených odborníků pro vás navrhne ideální typy kampaní, které odpovídají přímo vašemu oboru podnikání. Výsledky kampaní pravidelně monitorujeme a na denní bázi se věnujeme optimalizaci.

PPF Banka
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. Oetker
Reklama Seznam

Proč pro PPC reklamu na Seznamu zvolit SEO Consult?

  1. Náš tým PPC specialistů se PPC kampaním věnuje již řadu let.
  2. Reklamní účty vlastníte vy a máte k nim neustále přístup.
  3. Oslovíme vaše zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu. Nerozhodným se připomeneme prostřednictvím retargetingu.
  4. Máte-li už ve vašem účtu běžící kampaně, které ale nepřinášejí požadované výsledky, rádi pro vás zpracujeme PPC audit.

Jak to probíhá

  • Vaše PPC reklamy na Seznamu spustíme do 5 pracovních dnů.
  • Pravidelně vám budeme zasílat přehledné reporty.
  • Perfektně známe postupy, které na Seznamu fungují.
  • Kromě kampaní na Seznamu se věnujeme také PPC v dalších platformách, jako jsou Google Ads a Facebook.

Typy kampaní na Seznamu

Klasické reklamy ve vyhledávání

Jedná se o textové reklamy, které se zobrazují nad organickými výsledky ve vyhledávání uživatelům, kteří do vyhledávače zadali konkrétní klíčové slovo nebo frázi.

Produktové reklamy

Reklamy produktů, které se uživatelům dynamicky zobrazují na základě vyhledávání. Data tyto kampaně získávají z feedu.

Remarketing

Zpětné oslovování zákazníků, kteří již navštívili váš web. Pro vytvoření seznamu publika pro remarketing je nutné vložit na web příslušný kód.

Bannerové kampaně

Bannery, které se zobrazují v obsahové síti Seznamu.

Jak postupujeme při nastavení a správě PPC reklamy?

Pokud ještě nemáte vlastní účet na Skliku, založíme vám ho. Tento účet bude patřit výhradně vám a budete k němu mít neomezený přístup.

Pokud již v rámci Skliku máte nějaké běžící reklamy, se kterými nejste spokojeni, rádi pro vás zdarma zpracujeme PPC audit a navrhneme další postup, který povede k lepším výsledkům.

Než se pustíme do nasazování samotných PPC kampaní, zhodnotíme, které typy reklam pro vaše podnikání dávají smysl a na základě analýzy klíčových slov zvolíme vhodná slova a fráze, na které je vhodné vaše reklamy cílit.

V další fázi připravíme poutavé inzertní texty, které zaujmou vaši cílovou skupinu a výčtem konkurenčních výhod přimějí k návštěvě vašeho webu, následně pak k nákupu.

V kampaních vycházíme z tvrdých dat. Neustále monitorujeme efektivitu jednotlivých kampaní, sestav, reklam i klíčových slov. Podporujeme ty, které přináší požadované výsledky, a ty, které ne, naopak upozadíme nebo vypneme.

Náš tým specialistů pro vás nasadí klasické kampaně ve vyhledávání, nákupní kampaně, dynamické kampaně ve vyhledávání, kombinované reklamy (banner v kombinaci s logem a poutavým textem) i bannery v obsahové síti.

Kolik stojí PPC reklama na Seznamu?

Cena za správu PPC reklamy ve vyhledávací síti na Seznamu se pohybuje od 2000 do 9000 Kč bez DPH/měsíčně.

 

Chci nezávazně poptat

Co o nás říkají klienti?

Naprostá spokojenost s dodanými službami. S firmou SEO consult je příjemná, skvělá a rychlá spolupráce. Můžu každému jen doporučit.

Martin Lebeda, avitsmart.cz
AVITSmart
Zobrazit více