- Čeština
- English
- Slovenčina
PPC reklama Sklik cena
Hledáte-li skutečně konverzní online kanál, PPC reklama je ve většině případů jasnou volbou! Navíc, na Skliku jsou uživatelé charakterističtí tím, že neporovnávají možnosti tak jako vyhledávající uživatelé na Googlu. Proto je zde u některých produktů konverzní poměr ještě vyšší než v případě PPC kampaní v rámci Google Ads. PPC reklama je navíc velmi dobře měřitelná, kdykoliv ji můžete zapnout nebo vypnout a máte maximálně pod kontrolou, jaký text vyhledávající uživatel uvidí.
Pravdou je, že mnoho firem investuje pouze do PPC kampaní na Googlu. Nicméně, ani na Sklik bychom neměli zapomínat. V některých případech totiž může přinést dokonce lepší výsledky než Google. Uživatelé Skliku jsou úplně jiní než uživatelé Googlu. Jedná se o velmi specifickou cílovou skupinu, která velmi často provede konverzi na první dobrou. Tito uživatelé totiž nechtějí prohledávat spoustu webů a srovnávat, kde si lépe vyberou. Ve vyhledavači zadávají konkrétní dotaz a jsou spokojeni, když na něj dostanou vyhovující odpověď.
Prodáváte-li služby či produkty, které by mohly zaujmout uživatele na Seznamu (typicky lidé z venkova, spíše starší cílová skupina), ideální je PPC reklama v Skliku. Cena této služby rovněž není vysoká a konverzní poměr v některých případech bývá vyšší než na Googlu.
Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme
Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333
Jak u nás probíhá nastavení a správa PPC kampaní v Skliku?
Než se pustíme do samotných PPC kampaní, založíme pro vás PPC účet, který bude patřit pouze vám a budete k němu mít kdykoliv přístup. V případě, že již účet v Skliku máte, zdarma pro vás zpracujeme PPC audit, díky kterému odhalíme případné nedostatky současných kampaní.
Seznámíme se s vašimi produkty a společně stanovíme cíle, kterých chcete dosáhnout. Navrhneme kampaně, které jsou vhodné pro dosažení stanovených cílů.
Nastavíme Google Analytics tak, abychom mohli efektivitu PPC kampaní sledovat v souvislosti s návštěvností webu a získali maximum dat pro následnou optimalizaci. Provedeme další potřebná nastavení, v případě potřeby vytvoříme cíle typu konverze a vygenerujeme konverzní kód, který je pro správné měření třeba vložit na váš web. Vytvoříme také remarketingové publikum pro zpětné oslovování zákazníků, kteří již navštívili váš web či konkrétní stránky na webu.
Pečlivě zvolíme vhodná klíčová slova, která identifikujeme pomocí podrobné analýzy klíčových slov. V souvislosti s klíčovými slovy a vašimi produkty sepíšeme atraktivní inzertní texty, které vaše zákazníky skutečně zaujmou.
Veškeré inzeráty nasadíme do reklamního účtu, kampaně budeme pravidelně sledovat a věnovat se optimalizaci.
PPC reklama Sklik cena
Cena za PPC reklamu v Skliku se odvíjí od velikosti webu a počtu služeb či produktů.
Pro menší e-shopy a firmy: 2500–4000 Kč bez DPH.
Pro webové stránky a e-shopy s větším rozsahem služeb a produktů: 4000–10 000 Kč bez DPH.