e-mailing
V dnešním článku vám ukážeme, jak porazit své konkurenty a zaujmout zákazníky pomocí interaktivních e-mailů.

Používáte k interakci se svými zákazníky e-mailing? Mají vaše e-maily dostatečný počet míry otevření, odezvy i konverzí? Pokud si pamatujete e-maily, které jste obdrželi při vytváření své první e-mailové adresy, možná jste si všimli, že tyto starší e-maily se příliš nelišily od e-mailů, které dostáváte dnes. Zatímco internet se vyvinul ze statických webových stránek na interaktivní zážitky, e-mail prakticky zůstal takový, jak jej známe již dlouhá léta. A právě zde můžete získat konkurenční výhodu.

V dnešním článku vám ukážeme, jak porazit své konkurenty a zaujmout zákazníky pomocí interaktivních e-mailů.

Konverzní výzvy

Výzvy e-mailového marketingu jsou obecně podobné, ať už se jedná o B2B nebo B2C, produkt nebo službu.

Aby mohli e-mailoví marketéři, kteří používají tradiční e-mailový marketing ve všech odvětvích, získat konverzi, musí nejprve najít způsob, jak překonat následující problémy:

  • Dorazí váš e-mail do doručené pošty vašeho odběratele, nebo do složky se spamem?
  • Bude předmět vašeho e-mailu lákat odběratele k jeho otevření?
  • Přesvědčí obsah e-mailu předplatitele k akci?

Pokud vaši zákazníci otevřou vámi zaslaný e-mail, jistě nechcete, aby narazili na problém, který jim zabrání v konverzi.

Jak interaktivní e-maily řeší výzvy a zvyšují konverze

Interaktivní e-maily odstraňují potřebu odběratelů proklikat se na váš web, elektronický obchod nebo jinou aplikaci, kde mohou dokončit výzvu k akci ke konverzi. Odstraněním tohoto kroku navíc mohou potenciální zákazníci konvertovat rychleji.

Se systémem Mailmodo lze výzvu k akci dokončit v doručené poště předplatitele. Nemusíte se tedy starat o to, jak bude probíhat cesta z e-mailu na váš web.

Uživatelé Mailmodo mohou vytvářet interaktivní AMP e-maily v editoru WYSIWYG.

E-maily se stávají konverzním bodem. V rámci e-mailů můžete rychle a snadno přidat:

  • Kalendáře pro rezervaci schůzek
  • Carousely
  • Karty
  • Formuláře
  • Další prvky

Tímto je zajištěno, že nedojde k žádnému přerušení od okamžiku, kdy příjemce otevře e-mail, až do okamžiku, kdy dostane příležitost provést akci, kterou chcete, aby provedl.

6 typů interaktivních e-mailových řešení, která doporučujeme používat

Akce a konverze nyní mohou probíhat v interaktivních e-mailech. Níže uvádíme šest typů interaktivních e-mailů, které můžete použít k interakci a přeměně odběratelů na zákazníky.

Interaktivní formuláře pro zpětnou vazbu od zákazníků

Chcete zlepšit zkušenost zákazníků s vaší firmou? Formuláře pro zpětnou vazbu od vašich zákazníků vám umožní zeptat se jich, jaká byla jejich poslední zkušenost s vaším produktem/službou, prodejním týmem, podporou nebo jiným oddělením.

S tímto formulářem, který lze odeslat v e-mailu, snížíte počet následných zpráv, které je třeba zákazníkům zasílat. Zpětnou vazbu od nich získáte ihned přímo prostřednictvím e-mailu, když ještě mají uživatelé zákaznickou zkušenost v paměti.

E-mailové průzkumy Net Promoter Score

Společnosti používají Net Promoter Score (NPS) ke zjištění, jak loajální jsou zákazníci a jaká je pravděpodobnost, že je doporučí přátelům či rodině. Chcete-li zvýšit míru odpovědí na e-maily s průzkumem NPS, vložte průzkum do interaktivního e-mailu. Šance, že vám někdo sdělí, jak pravděpodobné je, že bude propagovat vaši společnost, je mnohem vyšší, pokud můžete jeho odpověď zachytit v samotném e-mailu.

Registrace na událost e-mailem

Používáte svůj e-mailový seznam k propagaci nadcházejících akcí? Ať už se jedná o osobní konferenci, nebo online webinář, zachyťte registrace od předplatitelů prostřednictvím doručené pošty.

Interaktivní e-mailová obnova opuštěného košíku a pokladna

Zapomněl registrovaný uživatel v nákupním košíku nějakou položku? Neposílejte jen přátelskou upomínku, která spoléhá na to, že se nakupující uživatel vrátí do vašeho obchodu. Umožněte mu pokračovat tam, kde skončil, a to přímo v jeho e-mailové schránce pomocí interaktivního e-mailového nákupního košíku, který rovněž přijímá platby.

Funkce ukázky rezervace v e-mailu

Chcete jako obchodník se službami SaaS přeměnit více odběratelů na potenciální zákazníky? Zahrňte do e-mailu formulář, který jim umožní objednat si ukázku u vašeho prodejního týmu.

Formuláře pro recenze a hodnocení v e-mailu

Chcete vědět, jak vaši odběratelé hodnotí váš nejnovější e-mail, webinář, příspěvek na blogu nebo newsletter? Na konec každého e-mailu můžete zařadit interaktivní emoji a hvězdičkové hodnocení, abyste přesně zjistili, jak dobře jsou vaše e-maily přijímány.

Jak začít odesílat interaktivní e-maily bez kódování

Interaktivní e-maily mohou zvýšit konverze a angažovanost. Vytvoření a odeslání e-mailu se však může zdát náročné, protože obvykle vyžaduje kódování. Společnost Mailmodo si dala za cíl tento problém vyřešit a umožnit marketérům vytvářet a odesílat interaktivní e-maily během několika minut bez jakéhokoli kódování. Díky WYSIWYG editoru typu drag-and-drop vám Mailmodo umožní vložit do e-mailu interaktivní prvky jako např.:

  • Formuláře
  • Košíky s funkcí pokladny
  • Kalendáře
  • Kvízy
  • Další funkční widgety

Kromě toho vám Mailmodo nabízí také kompletní balíček e-mailového marketingu, který zahrnuje hromadné kampaně a správu kontaktů, automatické e-mailové sekvence, transakční kampaně, integraci s různými aplikacemi třetích stran, rozhraní API a mnoho dalšího.

Začít s Mailmodo je velmi snadné. Stačí se zdarma zaregistrovat a začít s Mailmodo posílat 10 tisíc interaktivních e-mailů měsíčně, a to zdarma.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp