SEO a marketingové novinky prosinec 2021
Přečtěte si na našem blogu žhavé novinky ze světa online marketingu, které byste v prosinci rozhodně neměli minout.

Které z novinek ve světě SEO a online marketingu byste v prosinci neměli nechat v žádném případě uniknout?

Trendy na Instagramu v roce 2022

Instagram zveřejnil novou zprávu, která předpovídá trendy pro rok 2022. Chce tím upozornit na řadu událosí, které se chystají a pomoci značkám a marketérům lépe porozumět klíčovým změnám, které se na platformě budou v příštím roce odehrávat.

Co je to obsahový audit a jak jej provést?

Audit obsahu je inventarizace a analýza stávajícího obsahu vašeho webu podle zvoleného souboru kritérií - přičemž kritéria se týkají toho, jaký obsah se rozhodnete auditovat, i toho, jaká data chcete analyzovat. Obsahový audit vám pomůže zjistit vše podstatné, co potřebujete k tomu, aby vaše obsahová strategie získala pevné základy. Zjistěte, jak na to!

Jaký byl Black Friday 2021?

Většina obchodů, s výjimkou Alzy a CZC, zkouší na zákazníky stále stejné triky jako v minulých letech, říká analýza. Dva velké obchody, Alza a CZC vypočítávaly slevy z reálných cen před akcí. Většina však stále používá stejný trik: slevu vypočítávají z vyšší ceny, za kterou se zboží ale před akcí reálně neprodávalo.

Jak získat a udržet pozornost návštěvníků?

Na internetu je obrovské množství stránek, firem a e-shopů, které neustále soutěží o pozornost návštěvníků. Konkurence je opravdu tvrdá a nesmlouvavá – vlivem pandemie přesunula své aktivity do online světa spousta firem, které nevynechají jedinou příležitost, jak získat pozornost uživatelů internetu. Jak takovou pozornost získat a udržet?

Facebook přidá skupinám další nové nástroje

Facebook zavádí do skupin řadu nových nástrojů, které je ještě více zefektivní. Přibudou novinky pro příspěvky, nové uvítací zprávy, komunitní ceny, podskupiny nebo nové kombinované prostředí pro skupiny a stránky. Facebook také přidává nové vlastní barvy a možnosti zvolit pozadí příspěvků, stejně jako specifické styly písma, které budou mít k dispozici zatím pouze správci, stejně jako výchozí emoji, kterými budou uživatelé ve skupině reagovat.

Tipy a triky na propagaci vašeho realitního byznysu

Neustále se zvyšující inflace, která, jak to tak vypadá, hned tak neskončí, se projevuje zejména na dramaticky rostoucích cenách nemovitostí. Lidé se snaží skupovat nemovitosti, které vnímají jako komoditu uchovávající hodnotu, aby tak ochránili své často celoživotní úspory před nenasytnou inflací. Konkurence je v tomto byznysu opravdu tvrdá. Proto je mnohem více než kdykoli dříve důležité dostat vaši nabídku k co největšímu množství potenciálních klientů.

Facebook přidává do Creator Studia nové přehledy trendů

Facebook přidává do Creator Studia nový zdroj informací o obsahu. Inspiration Hub vás upozorní na trendy obsah a nové hashtagy v rámci kategorií, které souvisí s vaší firemní stránkou. Jakmile budete mít nástroj k dispozici, dostanete se k němu ze záložky Hlavní stránka. V pravé části obrazovky se pak budou zobrazovat novinky, trendující hashtagy a videa za posledních 24 hodin, které zveřejnily stránky podobné těm vašim.

Rozšířené textové reklamy skončily. Co to znamená?

Rozšířené textové reklamy neboli ETA jsou typem Google reklamy, která se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Google však oznámil, že k 30. červnu 2022 se rozšířené textové reklamy stanou minulostí. Co to znamená pro inzerenty, a jak to zvládnout bez následků?

Cílení podle zájmů nebo podle demografie: Co přináší lepší výsledky?

Facebook zveřejnil nové poznatky o výhodách obecného a úzkého cílení reklam. To je vzhledem k aktuálním omezením sběru dat, na základě kterých mohou inzerenti cílit inzerci na Facebooku a Instagramu, velmi užitečné. V novém reportu uvidíte dopad širokého demografického cílení na reklamní CPG kampaně oproti strategiím cíleným na základě zájmů, které jsou více zaměřené na konkrétní vlastnosti publika.

Jak vytvářet úspěšné PPC reklamy na LinkedIn

LinkedIn je velmi cenný nástroj pro navazování kontaktů s podobně smýšlejícími profesionály. Na rozdíl například od Facebooku, na LinkedIn mají téměř čtyři z pěti členů moc ovlivňovat obchodní rozhodnutí své firmy. Tito lidé mají navíc také dvakrát větší kupní sílu než běžné online publikum.Reklama na síti LinkedIn je proto jedním z nejefektivnějších nástrojů pro získávání potenciálních zákazníků z oblasti B2B. Zjistěte, jak ji dělat co nejlépe.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp