Nové reklamní formáty Instagramu
Instagram nedávno oznámil, že se na základě zpětné vazby od inzerentů a po důkladném testování se rozhodl spustit nové možnosti reklam.

Instagram potvrdil, že zkoumá více způsobů, jak budou inzerenti moci zlepšit propagaci své značky, výrobků i služeb a využít k tomuto účelu i obsah produkovaný influencery. Společnost od loňského roku testuje nový formát obsahových reklam, což inzerentům umožní, vkládat do svých reklam na Instagramu i příspěvky vytvořené influencery.

Čím vás může tento nový typ reklam oslovit?

Firmy na Instagramu již dlouho kultivují vztahy s influencery kvůli propagaci svých produktů a služeb. Příspěvky běžných inzerentů totiž většinou ani zdaleka nemají takový dosah a vliv jako příspěvky Influencerů. Inzerenti také dosud nemohli používat příspěvky influencerů, které propagují jejich výrobky či služby, jako reklamu, která může být cílena mimo organický dosah influencera.

Jak oznámil mluvčí Instagramu, společnost získala skvělou zpětnou vazbu od firem, které se podílely na testování. Podle jejich názorů tento reklamní produkt pomáhá odstranit některá zásadní omezení, která mohou být spojena s propagací organického obsahu, včetně cílení a dosahu.

Přestože tento typ obsahové reklamy není v současné době dostupný všem inzerentům, mluvčí Instagramu řekl, že společnost byla povzbuzena zpětnou vazbou z beta testů reklam a zavázala se, že je v roce 2019 rozšíří.

Dva nejdůležitější a nejúčinnější formáty Influencer marketingu napříč všemi sociálními platformami jsou Instagram Posts a Instagram Stories. Ve stejné zprávě bylo zjištěno, že dvě třetiny obchodníků plánují v roce 2019 zvýšit své rozpočty na Influencer marketing, přičemž 89 procent uvedlo, že Instagram je důležitý pro jejich marketingové strategie.

reklama na Instagramu

Více informací o novinkách

Instagram spustil v roce 2017 nástroj pro tvorbu značkového obsahu, který usnadňuje celebritám a sponzorům identifikovat značkový obsah jako sponzorovaný příspěvek. Společnost od té doby rozšířila svůj program značkového obsahu a otevřela ho dalším tvůrcům.

Protože Influencer marketing je pro firmy inzerující na Instagramu velmi důležitý, Instagram se snaží odstraňovat falešné lajky, které jsou vázány na aplikace třetích stran, aby tak chránil inzerenty před falešnými influencery, kteří tvrdí, že mají na Instagramu více followerů a angažovanosti než je tomu ve skutečnosti.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Co obnáší technický SEO audit?

Vyhledávače jsou stále lepší v rozpoznávání a porovnávání záměrů vyhledávajících uživatelů. Právě proto velkou část optimalizace pro vyhledávače (SEO) tvoří psaní skvělého obsahu, který odpovídá záměru vyhledávání pro konkrétní výrazy.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp