reklama

4.2.2020 Číst dál
Uživatelé budou moci vidět všechny nativní reklamy, které firma na své stránce LinkedIn spustila během posledních šesti měsíců.
18.1.2020 Číst dál
Propagovat zboží či služby pomocí PPC reklamy není v současné konkurenci nic jednoduchého. Zjistěte, jak jednoduchou úpravou PPC kampaní tento...
6.12.2019 Číst dál
Správně optimalizovaná PPC kampaň je jedním z nejúčinnějších prostředků pro zvýšení zisků vaší firmy. Zjistěte, jak dostat vaši PPC kampaň do černých...
3.12.2019 Číst dál
Google Ads umožnují v PPC reklamách využívat cílení na demografické údaje publika, díky kterým budete moci segmentovat vaše PPC kampaně.
26.11.2019 Číst dál
Zvýšení povědomí o vaší značce vám pomůže vyniknout mezi ostatními konkurenty ve vašem tržním segmentu. Dá vašim potenciálním zákazníkům vědět o...
16.11.2019 Číst dál
Vlastnosti jednotlivých platforem, které lidé používají k přehrávání videa, se navzájem liší. Dobře zvažte nuance každého formátu v jednotlivých...
19.10.2019 Číst dál
U reklam sloužících ke zvýšení povědomí o značce může být obtížné změřit jejich efektivitu. Tento problém řeší studie Google BLS 2.0, která je...
12.9.2019 Číst dál
Vypracování strategie měření, která vám poskytne užitečné informace o průběhu a výkonu reklamních kampaní, není vždy snadné. Zde je několik tipů, jak...
9.9.2019 Číst dál
Jedním z problémů, kterým můžete čelit při provozu PPC kampaně na Facebooku, je vzájemné překrývání publik, které může vést ke zvýšeným výdajům za...
2.8.2019 Číst dál
Ne každý z návštěvníků vašeho webu si něco koupí. Někteří možná mají zájem o váš produkt, ale ještě nejsou zcela rozhodnuti. Oslovte je znovu pomocí...

Stránky