Linkedin
Nová centralizovaná platforma pro správu účtů LinkedIn by měla velkým podnikům a agenturám usnadnit správu více aktiv.

LinkedIn loni oznámil vytvoření vlastního Business Manageru. Nový Business Manager je centralizovaná platforma, která má velkým firmám a agenturám usnadnit správu lidí, reklamních účtů a firemních stránek. Pro správu sociálních sítí je to neocenitelná pomoc. Jaké budou výhody tohoto řešení pro majitele firem?

Centralizovaná platforma

Business Manager má za cíl zjednodušit způsob, jakým marketéři sledují své účty, tím, že jim nabídne správu kampaní a stránek z jediného centrálního místa. Zde je uvedeno, co dalšího LinkedIn Business Manager nabízí:

  • Zobrazení a správa týmů, reklamních účtů, stránek a obchodních partnerů z centrálního panelu.
  • Snadnější správu a kontrolu administrátorských úkolů, jako jsou oprávnění a fakturace.
  • Možnost sdílet a aktualizovat Matched Audiences napříč reklamními účty.

Co k novému Business Manageru říká LinkedIn?

"Business Manager jsme vytvořili s ohledem na vás, naše B2B zákazníky, abychom vám pomohli maximalizovat efektivitu, takže můžete vytvářet a realizovat poutavé kampaně, které se prosadí na přeplněném trhu bez dodatečných nákladů." Tvrdí to Gyanda Sachdeva, viceprezidentka pro produktový management společnosti LinkedIn.

Proč nás nový LinkedIn Business Manager zajímá?

Správa sociální sítě LinkedIn byla vždy dosti složitá těžkopádná. Nyní s novým managerem budete mít všechny potřebné prvky hezky po ruce, takže se správa této sociální sítě velmi zjednoduší. Jelikož je LinkedIn skvělým zdrojem zákazníků z B2B sféry, tento nový nástroj rozhodně ocení.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp