Květen 2022 – aktuální novinky v SEO a online marketingu

13.5.2022
0

Obrázek uživatele Vlastimil Malík
Vlastimil
Česky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu byste si během května 2022 neměli nechat v žádném případě uniknout?

SEO novinky

Sauto nabízí novou možnost inzerce operativních leasingů ve všech sekcích

Operativní leasing můžete nyní nabízet nejen u osobních vozů, ale také u motorek, užitkových, obytných či nákladních vozidel. Volbu inzerce operativních leasingů mají všichni inzerenti bez ohledu na velikost databáze a bez nutnosti přiobjednání doplňkového produktu. 

Ve vyhledávání Seznamu jsou nyní časové štítky k obrázkům

Ve vyhledávání na Seznamu byla u obrázků spuštěna nová vychytávka - časové štítky k obrázkům. Ta rozpozná, pokud zpravodajské weby publikují ve svých článcích i fotky. Díky speciálnímu štítku vám pak vyhledávač nabídne výsledky podle vašeho dotazu.

Každoroční copywriterská soutěž Zlaté o pero startuje 11. ročník

Začíná každoroční soutěž o nejlepší text ve veřejném prostoru - Zlaté pero. Cílem je najít nejen dobré texty z reklamních kampaní, ale hlavně hledat textařské počiny mimo hlavní proud, které lidi baví nebo fascinují.

Fortuna spouští spolu se startem hokejového mistrovství svůj nový komunikační koncept

Sázková kancelář Fortuna uvádí spolu se startem hokejového mistrovství první ze své série tematických reklamních spotů založených na novém kreativním konceptu. Představí se tak nová hlavní myšlenka, jež bude komunikaci značky provázet v několika následujících letech nejen v České republice, ale i na Slovenku a v Rumunsku. 

Nová videa radí, jak zlepšit bezpečnost na Facebooku a Instagramu

Bezpečnost uživatelů na Facebooku, Instagramu a zabezpečení účtů v aplikacích jsou téma, kterému Facebook věnuje velkou pozornost. S růstem uživatelů na sociálních sítích totiž míra rizika stoupá. Facebook proto vytvořil novou sérii videí, kde vám poradí, jak používat různé bezpečnostní prvky.

Facebook zveřejnil průvodce vytvořením úspěšné landing page

Přimět uživatele, aby klikli na vaši reklamu, je jedna věc. Skutečným klíčem ke konverzi je však vstupní stránka neboli landing page. Aby přinesla kýžený efekt, musí být správně nastavena. Nový průvodce nastavením landing page od Facebooku vám poradí, co to znamená a jak z ní díky tomu vytěžit maximum.

 

Štítky: 

Máte zájem o Digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Doporučené články