TikTok
TikTok je rychle se rozvíjející sociální síť s miliony návštěvníků. Jak je oslovit videem, které by se stalo virálním hitem?

Navzdory rozšířenému názoru nemusíte být teenager s cool pohyby, aby se vaše video na TikToku stalo virálním hitem. Musíte však být kreativní, abyste na svém účtu TikTok vytvářeli obsah, který může zasáhnout miliony lidí. Na TikTok se dnes připojují všichni od řemeslníků a vizážistů až po hudebníky, programátory a majitele domácích mazlíčků, aby zde našli a oslovili své publikum. Díky této platformě dnes získává virální úspěch stále více lidí z celého světa, a to včetně podnikatelů, kteří na TikToku hledají nové zákazníky pro své podnikání.

Rostoucí popularita tohoto kanálu sociálních médií však vedla k náhlému nárůstu konkurence. To znamená, že musíte být skutečně jedineční a vytvářet trendová videa, abyste se odlišili od ostatních. Zajímá vás, jak se stát virálním na Tiktoku? Zde je několik tipů, které vám mohou při správě této sociální sítě pomoci.

Omezte délku videa

Digitální spotřebitelé mají dnes velmi omezenou dobu pozornosti. Přesněji řečeno osm sekund. Společnost TikTok tohoto trendu úspěšně využila. Průměrná doba sledování videí na této platformě je 15 sekund. Čím kratší tedy budou vaše videa na TikToku, tím lépe. To může být těžké, ale přesto se při tvorbě obsahu snažte vtěsnat své sdělení do několika sekund.

Propagujte obsah na dalších platformách sociálních médií

Díky obrovské popularitě TikToku se trend krátkých videí uchytil ve všech sociálních médiích. Krátký videoobsah dnes propaguje Facebook, Instagram a dokonce i YouTube. Křížovou propagací svého TikTok videoobsahu na dalších kanálech sociálních médií můžete zvýšit svůj dosah a zvýšit šance na virální šíření.

Pravidelně zveřejňujte příspěvky

Pokud chcete, aby se vaše videa na TikToku stala virálními, musíte často zveřejňovat příspěvky. Úspěšní uživatelé TikToku důsledně používají tuto platformu k vytváření a sdílení kvalitního videoobsahu. To proto, že algoritmus TikToku upřednostňuje tvůrce obsahu, kteří dokáží na stránku přivést návštěvnost.

Nemusíte zveřejňovat nový obsah každou hodinu. Jen se snažte dodržovat plán, aby uživatelé mohli váš obsah najít a měli důvod kontrolovat nová videa, která zveřejňujete.

Držte krok s nejnovějšími trendy

TikTok je z velké části nástrojem, který se řídí trendy. Je tedy nesmírně důležité trendům rozumět. Způsob, jakým funguje algoritmus TikToku, usnadňuje uživatelům sledování a využívání trendů.

Měli byste se podívat na stránku TikTok Discover, kde budete moci sledovat trendová videa ve vašem oboru. To může zahrnovat cokoli od trendové hudby, trendy tance nebo trendových videí o vaření. To vám pomůže včas rozpoznat nový trend a využít ho pro svůj obsah.

Používejte relevantní hashtagy

Hashtagy pomáhají videím zlepšit jejich hodnocení. Proto je důležité vyhnout se obecným hashtagům a používat ty relevantní, které mohou zvýšit viditelnost vašeho videa. Pokud se snažíte rozluštit, jak se stát virálními na TikToku, bude podrobná analýza hashtagů na prvním místě vašeho programu.

Podporujte interakci

Jako každá jiná sociální síť, i TikTok poskytuje platformu nejen pro tvorbu obsahu, ale také pro interakci. To je důležité zejména tehdy, když se snažíte získat sledující. Snažte se reagovat na komentáře, které dostáváte ke svým videím. Můžete také uživatelům nabízet různé výzvy, které zvýší interakci.

Spolupracujte s dalšími tvůrci obsahu

Jednoduchým, ale účinným způsobem, jak rozšířit svou základnu a oslovit cílové publikum, je spolupráce se stávajícími populárními účty. Můžete začít tím, že budete lajkovat a komentovat videa zveřejněná influencery, kteří patří do stejného tržního segmentu. Zapojte se do spolupráce s těmito populárními účty a prozkoumejte možnosti společné tvorby obsahu, který může zvýšit popularitu vašeho profilu.

Využijte funkci Duet

Funkce duet umožňuje vytvářet videa, která reagují na obsah jiných uživatelů. Tato funkce videa vedle sebe je pro TikTok jedinečná. Jako tvůrce obsahu můžete zapnutím možnosti této funkce také povzbudit uživatele, aby odpovídali na vaše videa.

Zaměřte se na vyprávění příběhů

Můžete mít všechny nástroje pro vytváření skvělých videí, a přesto se váš obsah nemusí stát populárním kvůli špatnému vyprávění příběhu. Uživatelé se budou k vašim videím vracet, pokud budete mít poutavý příběh. A příběh můžete rozdělit do různých částí nebo videí. Pokud například chcete ukázat obtížné pozice jógy, můžete vytvořit několik videí, z nichž každé zachycuje novou pozici, abyste zaujali své publikum.

Přidejte přesvědčivé CTA

Pokud nechcete získat pouze jednorázovou virální pozornost, musíte zajistit, aby se uživatelé TikToku na váš účet vraceli. Proto je důležité přidat silné výzvy k akci, které mohou diváky nadchnout a přimět je k vyhledání vašeho dalšího videa. Něco tak jednoduchého jako „Sledujte mě pro každodenní tipy ohledně XY“ může být velmi účinné při zapojení publika.

Najděte správný čas pro zveřejnění obsahu

Zveřejňování obsahu ve správný čas je dalším způsobem, jak zajistit, aby vaše video získalo pozornost. Jaký je však správný čas pro zveřejnění obsahu? To záleží na vašem publiku a na době, kdy videa na TikToku nejaktivněji sleduje. Pokud má například vaše větší publikum denní zaměstnání a používá TikTok po práci, může se vám vyplatit zveřejňovat videa večer.

Existují nástroje pro plánování sociálních médií, které vám pomohou příspěvky předem naplánovat.

Používejte vlastní zvukový záznam

Vlastní audio vám může pomoci navázat užší kontakt s vašimi sledujícími. Je to chytré i proto, že algoritmy TikToku zachycují slova, což může zvýšit hodnocení vašeho videa v aplikaci. Při tvorbě vlastního dabingu používejte zajímavé slovní obraty, aby byla vaše videa přitažlivější. K tomu můžete použít humor a vtip, abyste předali své sdělení.

Co bude na TikToku virální?

Nejlepší na TikToku je, že téměř každé lepší video se může stát virálním. Zatímco většina teenagerů vyhledává zábavná taneční videa, většina lidí z jiných demografických skupin používá aplikaci ke sledování nejrůznějšího obsahu. Může jít například o videa o uklízení, vaření, péči o zvířata nebo malování, ve kterých se tvůrci dělí o tipy a další informace.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp