- Čeština
- English
- Slovenčina
Jak na SEO analýzu webu?
Přejete si, aby se váš web umisťoval na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání? Uvítali byste, kdyby váš web navštěvovali relevantní uživatelé, kteří se opravdu zajímají o vaše produkty či služby? Pak je pro vás SEO webu klíčovou záležitostí. Než se však pustíte do samotné optimalizace pro vyhledavače, doporučujeme provést SEO audit neboli analýzu, která vám pomůže odhalit případné nedostatky bránící k lepšímu umístění vašeho webu ve vyhledávání. Jak na SEO analýzu? Na co byste se při analýze měli zaměřit?
Faktorů, které ovlivňují výsledky ve vyhledávání, je celá řada. Naši SEO konzultanti vám rádi pomohou zjistit případné nedostatky na vašem webu. Náš tým má řadu let zkušeností a ví, jak dělat SEO analýzu webu. Svěřte své SEO nám a buďte ve výsledcích vyhledávání skutečně vidět.
Máte zájem o SEO analýzu webu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme
Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333
Jak na SEO analýzu webu?
Náš tým zkušených specialistů ví, jak dělat SEO analýzu webu tak, aby z výstupů bylo možné navrhnout efektivní strategii, která povede k lepším výsledkům ve vyhledávání.
V první řadě se společně podíváme na cíle vašeho webu a stanovíme cílovou skupinu, na kterou by měl daný web cílit. Stanovíme také klíčová slova, na která by se měl váš web zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Zaměříme se jak na technickou, tak na obsahovou stránku vašeho webu.
Velmi důležitá je při SEO analýze webu homepage, ze které uživateli musí být jasné, jakou oblastí se váš web zabývá, jaké informace zde získá a jakou akci může v rámci webu provést.
Dále prověříme, jak je váš web čitelný nejen pro uživatele, ale také pro vyhledavače. Pokud není váš web viditelný pro vyhledávací roboty, nebude se zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Obsah pro uživatele by měl být jasně strukturovaný, doporučujeme používat nadpisy, tučné písmo u důležitých slov či vět atd. Zhodnotíme také efektivitu vašeho obsahu. Zejména v posledních letech se totiž Google čím dál více zaměřuje na kvalitu obsahu a jeho cílem je poskytovat uživatelům kvalitní a relevantní informace.
Nahlédneme také do Google Analytics a podíváme se, jak je na tom váš web s návštěvností z jednotlivých zdrojů, jaká je míra okamžitého opuštění, kolik průměrně času uživatelé tráví na vašem webu, zda máte v Google Analytics nastavené cíle atd. Podíváme se také na to, odkud uživatelé odcházejí.
Prověříme, že se váš web zobrazuje správně na mobilních zařízeních, a zhodnotíme rychlost načítání stránek. Zaměříme se na širokou škálu různých technických faktorů, které ovlivňují umístění vašeho webu ve výsledcích vyhledávání, a sepíšeme pro vás případné nedostatky, které doporučujeme odstranit.