Google Nákupy

Co jsou to Google Nákupy? Jedná se o typ produktové reklamy, která umožňuje na stránce Google zobrazit konkrétní produkty včetně obrázků, názvů a cen. Tyto reklamy si mohou nastavit pouze e-shopy. Podmínkou je funkční feed, ze kterého systém Google Ads získává data k jednotlivým produktům.

Reklama na Seznamu neboli PPC reklama v Skliku je velmi důležitou součástí online strategie. Uživatelé na Seznamu jsou typičtí tím, že většinou neporovnávají velké množství produktů a ve většině případů rychleji nakoupí. I z tohoto důvodu mají reklamy na Seznamu vyšší konverzní poměr než reklamy v Google Ads.

Uvádí se, že Seznam už zaujímá pouze cca 25 % trhu. Nicméně, 25 % stále není málo, a proto inzerce v rámci platformy Sklik stále stojí za úvahu. Zkrátka, Seznam je stále skvělým místem pro inzerci. Sklik je online marketingový nástroj, který slouží k placené propagaci na Seznamu a jeho partnerských webech. Na Seznam chodí denně více než 2 miliony uživatelů, a to stále stojí za to. Svěřte kampaně na Seznamu nám. Náš tým zkušených odborníků pro vás navrhne ideální typy kampaní, které odpovídají přímo vašemu oboru podnikání. Výsledky kampaní pravidelně monitorujeme a na denní bázi se věnujeme optimalizaci.

PPF
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. Oetker
Roche
Suez
Skřivánek
Unis
Tüv Süd
Google Nákupy

Proč pro PPC reklamu v Google Nákupech zvolit SEO Consult?

  1. Náš tým PPC specialistů se PPC kampaním věnuje již řadu let.
  2. Reklamní účty vlastníte vy a máte k nim neustále přístup.
  3. Čerpání vašeho rozpočtu máme 100% pod kontrolou.
  4. Máte-li už ve vašem účtu běžící kampaně, které ale nepřinášejí požadované výsledky, rádi pro vás zpracujeme PPC audit.

Jak to probíhá

  • Vaše PPC reklamy v Nákupech Google spustíme do 5 pracovních dnů.
  • Pravidelně vám budeme zasílat přehledné reporty.
  • Perfektně známe postupy, které na Seznamu fungují.
  • Pracujeme s tvrdými daty. Neustále monitorujeme efektivitu jednotlivých kampaní, sestav, reklam, klíčových slov, publik atd. a kampaně optimalizujeme tak, abychom vám přinesli co nejvíce tržeb za co nejnižší investice.

Jak fungují kampaně pro Google Nákupy?

Reklamy pro Google Nákupy neboli PLA (=Product Listing Ads) jsou uživatelům typicky zobrazovány na základě shody s vyhledávacím dotazem a informacemi, které jsou obsaženy v XML feedu. Vzhledem k tomu, že všechna data, která jsou v rámci reklamy zobrazována, získává systém z XML feedu, bez tohoto feedu ze v PLA kampaních neobejdeme.

PLA kampaně bývají nejvýkonnějším typem PPC kampaně pro e-shopy. Důvodů je hned několik. Reklamy jsou typicky zobrazovány nad organickými výsledky ve vyhledávání, nebo vpravo od organických výsledků. Kombinace obrázku, ceny a názvu produktu dodávají reklamě na atraktivitě. Uživatel vidí, jak produkt vypadá a nechybí důležitá informace o ceně.

Velkou výhodou PLA kampaní je také fakt, že jsou do kampaní bez problémů zahrnuty produkty napříč celým e-shopem.

Jak postupujeme při nastavení a správě PLA kampaní?

Nejprve vám (pokud ještě nemáte) založíme vlastní Google Ads účet a provedeme registraci do služby Google Merchant Center. Pomůžeme také s ověřením vlastnictví domény(pošleme pokyny pro vložení konkrétního kódu na web).

Zkontrolujeme veškerá potřebná nastavení a v případě potřeby pro vás nastavíme Google Analytics.

Neustále pracujeme na optimalizaci kampaní tak, aby se Vám co nejvíce vyplatily. Pracujeme s rozdělením do více kampaní či sestav, s biddováním u zboží, které funguje atd.

Náš tým specialistů pro vás nasadí nákupní kampaně v Google Ads i na Skliku, dynamické kampaně ve vyhledávání, nativní reklamy, videoreklamy i bannery v obsahové síti.

Chci nezávazně poptat

Co o nás říkají klienti?

Perfektní služby, jsme spokojeni jak s přístupem, tak i s prací. Na internetu jsme vidět více jak kdy předtím. Děkuji za dosavadní spolupráci a těším se na další.

Natrem.to
Natrem.to
Zobrazit více

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik