Zvyšte výkon svého e-shopu díky automatizaci dat, která vám ušetří čas, nervy i peníze.

Conviu
Konkurence v e-commerce nikdy nespí. Abyste udrželi krok, nebo ještě lépe – získali náskok, nestačí už jen mít dobré produkty a krásný web.

Klíčem k úspěchu je schopnost rychle a efektivně pracovat s daty. A právě zde vstupuje do hry automatizace.

Každý e-shop dnes pracuje s velkým množstvím dat – o produktech, cenách, dostupnosti, konkurenci či zákaznickém chování. Ruční práce s těmito daty je nejen časově náročná, ale často vede k chybám a problémům. V důsledku toho pak můžete přijít o cenné objednávky, zákazníky i peníze. Díky chytrým nástrojům, jako je Conviu, můžete automatizovat celou řadu klíčových procesů a předejít tak zbytečným problémům. 

Co všechno třeba můžete lehce automatizovat?

  • Produktová data – Automaticky můžete třeba stahovat data od dodavatelů a přenášet je do svého e-shopu bez chyb a zpoždění. Možnost sloučení více feedů do jednoho výstupu nebo jednoduché napojení dodatečného feedu pro obohacení a doplnění dat.
  • Monitoring a úpravu cen – Sledujte ceny konkurence v reálném čase a reagujte na ně pomocí cenových strategií.
  • Napojení na marketplaces a srovnávače zboží – Udržujte aktuální feedy pro Heureku, Zboží.cz, Google Shopping, marketplaces a další. Možnost synchronizace objednávek z marketplaces do e-shopu.
  • Správu skladovosti – Zabraňte situacím, kdy zákazník objedná zboží, které ve skutečnosti není skladem.
  • Tvorba cen produktů Automatické přeceňování na základě pravidel a tvorba cenových strategií na základě konkurence.

Automatizovat lze opravdu mnoho procesů, které patří k denním povinnostem při správě e-shopu.

Jaký dopad má automatizace na výkon e-shopu?

Automatizace vám přinese hned několik důležitých výhod:

  • Úspora času a energie– Můžete se soustředit na strategii a zákaznický servis místo ruční správy dat.
  • Snížení chybovosti – Automatizace minimalizuje riziko lidských chyb.
  • Rychlejší reakce na změny na trhu – Díky datům v reálném čase můžete bleskově reagovat na konkurenci.
  • Zvýšení obratu a marže – Díky lepší cenotvorbě a dostupnosti zboží a automatizaci procesů můžete prodat více za lepších podmínek.

Chytrý nástroj Conviu má modul editor datových feedů, který si hravě na importu poradí s jakýmkoli formátem dat - nejčastěji XML nebo CSV, zároveň umí napojit dodavatelské feedy či napojit dodatečné feedy, které doplní potřebné informace do hlavního feedu (například nákupní ceny, skladovost). 

Conviu

Pomocí exportu dat můžete následně exportovat vaše data do jakéhokoli požadovaného formátu (Heureka, Zboží, Google nákupy, Alza Trade, Kaufland atd.)Jednotlivé exporty si můžete dále upravovat dle požadavků pomocí pravidel. Jednoduše upravíte nebo skryjete různé elementy (název, popis, cena, přidání dárku atd.), upravíte parametry produktů či doplníte různé informace o dopravě nebo popisky. 

Při práci s daty a při tvorbě pravidel v Conviu je možné využívat proměnné. Proměnné naleznete vždy v nastavení vašeho importu v záložce proměnné a vytváří se buď automaticky při tvorbě importu dat nebo jedním z níže uvedených způsobů. Díky proměnným si ušetříte spoustu práce a můžete je libovolně využívat v následně ve všech pravidlech.

 Conviu rozlišuje 3 druhy proměnných:

  1. Proměnné z importu - základní proměnné, které vznikají při importu dat a obsahují data jednotlivých elementů z importu (např. %item-id%, %categorytext%, %ean%)
  2. Sdílené proměnné - vytvořené např. některým z modulů (bidding produktů, monitoring cen a cenotvorba) nebo vytvořené cíleně uživatelem (např. %vyloučene-znacky%, %conviu-product-category-position%)
  3. Globální proměnné - nejsou vázány na konkrétní produkt, ale jsou dostupné u každého produktu a jsou použitelné také v každém modulu a v každé organizaci (např. %conviu-czk-eur%)

Takto snadno můžete v Conviu zpracovat data i bez znalostí programování. Pokud máte zájem o více informací kontaktujte nás na info@conviu.com.

Conviu je komplexní nástroj pro online marketing. Nabízí editor datových feedůnapojení dodavatelských datautomatický překladačAI copywriteraobrázkový editor v XMLpárovač produktůnapojení na marketplacesautomatický biddingautomatickou cenotvorbu, monitoring cen konkurence automatickou PPC reklamu.

 

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp