Získejte více zákazníků pro vaši cestovní agenturu
Rozšiřte povědomí o vaší značce mezi lidmi, kteří mají zájem o cestování. Vaše cestovní agentura tak získá výhodu před konkurencí.

Pandemie Covid-19 se s nikým příliš nemazlila a cestovní agentury, podniky v oboru gastro a ubytování to odnesly ze všech nejvíce. Spousta z nich byla nucena skončit, nebo svůj byznys alespoň na nějakou dobu pozastavit. Ať už se jednalo o zahraniční nebo domácí cesty, cestovní omezení uzavřela téměř každou destinaci a vzala lidem naději na jakoukoli dovolenou či výlet. Nyní když vlna největších restrikcí (doufejme že ne pouze dočasně) pominula, spousta podnikatelů v cestovním ruchu přemýšlí, jak se vrátit zpět do byznysu a znovu oslovit své zákazníky. Jak znovu vyvolat zájem o vaši značku po zhruba roční stagnaci? Budete se pravděpodobně muset vrátit zpět ke kořenům a začít oslovovat potenciální zákazníky v horním patře marketingového trychtýře, jehož největší síla tkví ve zvyšování povědomí o vaší značce. Jak na to?

PPC kampaně zvyšující povědomí o značce

Kampaně na zvýšení povědomí o značce se zaměřují na to, aby si lidé vaši značku spojili s určitou službou. Tak jako se většině lidí při spatření loga KFC automaticky vybaví kuřecí křidýlka, měli by si lidé asociovat s vaším logem to, co prodáváte.

Zaprvé, zapamatování vaší značky je klíčovým krokem k vytvoření vaší reputace v cestovním ruchu. Většina lidí nebude hledat destinaci a vybírat si náhodnou značku, o které nikdy neslyšeli. Pokud vás dosud neznají, možná si dají na čas, aby prozkoumali vaše reference, porovnali vaši firmu s konkurencí a získali trochu důvěry, než si zájezd zarezervují.

Lidé chtějí cestovat s agenturou, která je jim důvěrně známá, a ne s nějakou cizí, která by jim mohla cestou ztratit zavazadla. Zvyšování povědomí souvisí také s budováním loajality ke značce. Lidé se rádi vracejí tam, kde byli spokojeni, a pokud s vámi strávili nezapomenutelnou dovolenou, pravděpodobně vás opět osloví. Využijte PPC kampaně na zvyšování povědomí k vyprávění příběhu vaší značky, k seznámení s tvrdě pracujícími lidmi v zákulisí, k tomu, abyste lidem svou cestovní agenturu, hotel či penzion přiblížili.

Pokud se PPC kampaně na zvýšení povědomí o značce používají společně s dalšími aktivitami, (například rozdávání reklamních předmětů či slevových voucherů), můžete vaši propagaci zaměřit na více front současně a v konečném důsledku lépe udržet vaši značku v popředí zájmu publika. V oblasti cestovního ruchu to může být důležitá součást generování vysoce kvalitní návštěvnosti s vysokou mírou konverze.

Kampaně Discovery

Kampaně Discovery jsou součástí obsahové sítě Google Ads. Znamená to, že se nezobrazují ve výsledcích vyhledávání, ale na webech a službách partnerských firem. Reklamy v obsahové síti Google oslovují jiný typ publika než PPC reklamy ve vyhledávání a jsou výborným zdrojem pro zvyšování povědomí o značce.

Proč by firmy, které se zabývají cestovním ruchem, měly ke své propagaci používat reklamy v obsahové síti? Zejména proto, že reklamy Discovery jsou skvělé pro vyvolání zájmu a přilákání nových zákazníků.

PPC kampaně Discovery pro cestovní ruch jsou velmi atraktivní zejména díky své obrazové složce. Poutavé obrázky dovolenkových destinací mluví samy za sebe - zejména v dnešní době, kdy spousta lidí touží znovu cestovat. Působivé obrazové materiály jsou účinným způsobem, jak upoutat něčí pozornost. Koho by nezaujal obrázek krásné maledivské pláže v současném nevlídném počasí? Poutavý obrázek umožňuje publiku představit si sebe sama na daném místě a může dokonce vzbudit zájem ještě předtím, než si přečtou text.

Lead gen formuláře

Pokud se znovu snažíte vybudovat své reklamní publikum, můžete použít PPC reklamu s funkcí Lead Gen Form, která představuje vynikající způsob, jak shromáždit informace o vašem publiku, na které poté můžete cílit vaše marketingové aktivity. Lead Gen formuláře se mohou mírně lišit v závislosti na různých platformách, ale obecně zachycují základní demografické informace o uživatelích a také e-mailové adresy.

Lead gen formuláře představují účinný způsob, jak navázat kontakt s publikem a získat si jeho důvěru. Získaný seznam kontaktů můžete například využít k rozesílání newsletteru se zajímavými informacemi o cestování, které adresáty přesvědčí, že mohou vaší cestovní agentuře důvěřovat. Tyto novinky mohou být pro potenciální cestovatele velmi důležité vzhledem k situaci, která nastala v souvislosti s globální pandemií. Cestovní omezení, nejrůznější povinnosti a procedury spojené s testováním, očkováním atd. se neustále mění, a je důležité tyto informace sdílet se svým publikem. Potřebujete, abyste zůstali na špici měnících se trendů v oblasti cestování a udrželi své publikum v obraze. Pokud si lidé nebudou muset vyhledávat tyto důležité údaje sami, ušetříte jim velké množství práce a starostí. Můžete se také etablovat jako svědomitý odborník v oblasti bezpečnosti během cestování. Kdo by si nechtěl rezervovat zájezd u společnosti, která má takovou publicitu?

Závěr

I když se situace nemusí nutně vrátit do normálu ihned, budoucnost cestování vypadá lépe a díky dostupnému očkování a uvolňování restrikcí cestovatelé opět vyhledávají zájezdy. Využijte toho! Oslovte nové zákazníky a seznamte je s vaší značkou dříve, než to udělají vaši konkurenti.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp