Září 2022 - novinky SEO a online marketingu

SEO novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během září 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram testuje novinku pro větší výkon Reels

Instagram zkouší další způsob, jak vylepšit doporučování videí Reels. Někteří uživatelé teď mohou ke svým nahraným klipům přidávat témata, díky čemuž osloví relevantnější publikum. Nová možnost Přidat témata má pomoci oslovit další uživatele, kteří mají stejné zájmy jako vy. Díky tomu můžete na Instagramu prezentovat svůj obsah angažovanějšímu publiku.

Nechte zazářit své produkty v anketě Kosmetické hvězdy

Úspěšná anketa Kosmetické hvězdy otevírá další ročník. Čtenářky a redaktorky webu Proženy.cz vyberou nejoblíbenější kosmetické výrobky roku 2022. Přihlaste i vy svůj sortiment a zajistěte mu vysokou viditelnost v mnoha kanálech. Kosmetické hvězdy jsou projektem nejčtenějšího lifestylového webu Proženy.cz a jeho čtenářek, které v něm hlasují o své nejoblíbenější kosmetické produkty v 9 základních kategoriích.

Meta přináší nové tipy pro reklamy

Meta přišla kvůli omezení sledování dat o mnoho důležitých údajů pro cílení a měření kampaní. Proto dál řeší a zdokonaluje své možnosti, aby i přesto maximalizovala výsledky kampaní svých inzerentů. V nové příručce najdete další tipy, jak se s touto situací vypořádat. Tato nová 21stránková příručka se jmenuje Foundations of Performance a uvádí 4 klíčové body, na které se inzerenti zaměřují.

Z čerpacích stanic nejvíce inzerovala skupina Orlen

Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem v segmentu čerpacích stanic. Z čerpacích stanic a rafinovaných ropných produktů letos zatím nejvíce inzerovala společnost Orlen, provozující síť Benzina Orlen. Podle monitoringu reklamy investovala v ceníkových  cenách inzerce v období leden–červenec téměř 90 milionů korun. Na druhém s velkým odstupem je Shell a MOL. 

Meta zkoumá potenciál placených doplňkových funkcí

Meta uvažuje nad možnostmi předplatného funkcí pro Facebook, Instagram a WhatsApp. Cílem je zvýšit příjmy, které jí za poslední dobu vlivem několika faktorů unikají. K tomuto účelu byla ustanovena interní skupina New Monetization Experiences, která se bude zabývat tím, jaké jsou možnosti zpeněžení funkcionalit v hlavních aplikacích Meta.

Nový AI systém umí určit přesnost referenčních odkazů

Meta spustila nový model umělé inteligence, který je schopný automaticky skenovat stovky tisíc citací webových stránek najednou. Díky tomu dokáže ověřit, zda skutečně podporují tvrzení, která sdílíte na své stránce. Nový systém Sphere dokáže prohledat například stránku Wikipedie a najít v textu podpůrné odkazy. Poté porovná, zda odkazované stránky skutečně podporují tvrzení uvedená v původním příspěvku.

TikTok už dávno není jen pro náctileté

„Nejmladší“ sociální síť TikTok láká už i starší uživatele, žezlo však stále drží generace Z, píše Daniel Šilha z agentury Socialsharks. Sociální a mobilní aplikace TikTok nalákala především mladé na možnost vytvářet krátká videa s hubeními motivy. V Česku ho využívají téměř dva miliony uživatelů a průměrná doba strávená v aplikaci je 82 minut denně.

Meta zavádí novou zákaznickou podporu pro uživatele

Dobrá zpráva pro uživatele Facebooku a Instagramu. Meta oznámila, že buduje novou divizi zákaznických služeb, která bude poskytovat přímé poradenství a pomoc uživatelům. Vaše dotazy a potíže by se tak měly začít řešit rychleji. Zákaznická podpora je velmi žádanou funkcí. Řada uživatelů totiž dlouhodobě vyjadřuje frustraci z toho, že se jim nedaří kontaktovat nikoho ze společnosti  Meta, kdo by jim poradil v případě klíčových problémů, jako je pozastavení účtu, odstranění obsahu, potíže s reklamou a podobně.

Více článků z blogu