Google inside
Společnost Google v prosinci pracovala na identifikaci příčiny, která způsobila zpožděnou indexaci stránek.

Společnost Google během prosince zveřejnila problém s indexací ve vyhledávání Google a uvedla, že prověřuje zprávy o zpoždění indexace obsahu. Společnost Google uvedla, že tento problém postihuje malý počet webů a že pracuje na identifikaci hlavní příčiny.

Zprávy o těchto problémech s indexací začaly přicházet ve čtvrtek 21. prosince. Původní zprávy naznačovaly, že postiženy jsou pouze weby v Indii a v určitých regionech, realita je ale jiná. Jiní si mysleli, že se to týká webů, které publikují jak normální stránky HTML, tak nabízejí alternativní řešení AMP.

Google uvedl, že problém se týká „malého počtu webů“. Google bude informovat, jakmile zjistí hlavní příčinu problému. Neočekáváme však, že by Google sdělil, které weby byly touto chybou ovlivněny, a které ne.

Proč nás problém s indexací zajímá? 

Pokud zaznamenáváte problémy s indexací obsahu, a tím i s návštěvností vašeho webu z vyhledávače Google, může jít právě o tento důvod, i když problém už byl údajně vyřešen. Opět platí, že tento konkrétní problém je od prosince nový. Pokud jste měli problémy s indexováním a zařazováním v posledních několika dnech nebo měsících, jedná se pravděpodobně spíše o problém s některou z aktualizací algoritmu vyhledávání Google a Google si myslí, že váš web v tuto chvíli nestojí za zařazení a indexování.

Ještě v prosinci údajně Google chybu týkající se indexování opravil. Vyjádření společnosti Google znělo následovně: „Identifikovali jsme a opravili problém s indexováním. U webů může stále docházet k určitému zpoždění indexace, dokud nebudou dříve postižené adresy URL znovu zpracovány. Další aktualizace již nebudou prováděny.“

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Martina LeVeneur

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp