Říjen 2022 - novinky SEO a online marketingu

SEO novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během října 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Konference o rozšířené realitě a metaverse ARfest Prague se blíží

Třetí ročník festivalu o rozšířené realitě a platformách metaverse – ARfest Prague 2022 – se uskuteční ve čtvrtek 10. listopadu 2022. Konference určená pro marketéry, kreativce, zástupce brandů a v neposlední řadě samotné XR tvůrce se po covidových letech vrací zpět do reálného světa.

Sezonní tipy: l po roce Vánoce 2022

I když se to může zdát ještě předčasné, Vánoce se na nás bez odkladu a slitování řítí. Jedny z nejkrásnějších svátků roku, ale zároveň nejsilnější sezóna pro většinu obchodních segmentů. Abychom vám včas pomohli s orientací v nabídce Seznamu, jsou tu vánoční sezónní tipy.

Instagram připravuje nové motivační odznaky v Reels

Instagram chystá jednu drobnou, ale zajímavou funkcionalitu v Reels. V současné době vyvíjí nové odznáčky, které bude přiřazovat na základě výkonu vašich videí. Funkcionalita s názvem Achievements bude zobrazovat určité odznaky na základě výkonu Reels. Vaše videa tak mohou být označena například jako Trendsetter nebo Creative Streak.

Meta přináší novinky v cílení reklam

Meta představila řadu reklamních novinek. Těšit se můžete například na nový prvek v rámci „balíčku“ Advantage, na aktualizaci v rámci reklam Click to Messenger nebo na nový kurz zdarma pro inzerenty. Funkcionalita Advantage zahrnuje různé nástroje Mety pro automatizaci cílení reklam a nástroje založené na umělé inteligenci. A Meta do ní přidává nový produkt – Advantage custom audience.

Soutěž Fénix content marketing vyhlásila vítěze

Devátý ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil své vítěze. Letošní 9. ročník soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya, vyhlásil 13. října během slavnostního večera v Zrcadlové kapli Národní knihovny České republiky své vítěze. S mottem „Data. Content. Context.“ byly oceněny obsahové projekty, mimo jiné i ty, které jsou zaměřené na data. Klientem roku se stal řetězec Dm drogerie markt. 

6 tipů jak optimalizovat svoje reklamy v Skliku na Vánoce 2022

A je to tu zase! Vánoce se kvapem blíží a s nimi i šance vytěžit z Sklikových kampaní maximum. Nepodceňte přípravy a Ježíšek vám nadělí ještě více konverzí. Pojďte se Seznamem podívat na letošní tipy, jak vyladit kampaně Skliku k dokonalosti!

UGO hledá nápady, jak zužitkovat bioodpad

Ve výzvě Challenge Labe mají inovátoři pomoci společnosti UGO se zužitkováním bioodpadu. V síti UGO Salaterií vzniká při výrobě čerstvých šťáv a zdravých pokrmů v každé provozovně zhruba 100 kg bioodpadu denně. Vymyslet, jak jej zužitkovat, mají inovátoři ve výzvě Challenge Lab, kterou UGO připravilo společně s Impact Hubem pod hlavičkou mezinárodní instituce EIT Food. Přihlášky je možné podat do 17. října. 

Výstava o inovacích pro udržitelnost využívá augmentované reality

V historické budově Národního muzea je od 12. října 2022 k vidění výstava SDGs: Innovations for a Sustainable Future. Využívá augmentované reality. V historické budově Národního muzea je od 12. října 2022 k vidění výstava SDGs: Innovations for a Sustainable Future. Projekt Českých center vznikl ve spolupráci s Technologickou agenturou ČR a Národním muzeem. Konkrétně představuje cíle udržitelného rozvoje a to, jak věda a inovace přispívají k jejich naplňování. Výstava pracuje s technologií augmentované reality (AR).

Více článků z blogu