Rostoucí síla TikToku na poli vyhledávání
Možná jste již zaznamenali, že Google poměrně nově začal považovat TikTok jako zdroj, ze kterého zobrazuje videa či úryvky z textů v rámci vyhledávání SERP. Tato novinka se objevila kromě Googlu dokonce i v Microsoft Bing Search.
Je tedy TikTok vyhledávač nebo sociální síť? Dalo by se říct, že obojí. Především generace Z používá TikTok k vyhledávání. Navíc roste počet uživatelů, kteří místo vyhledávání na Googlu rovnou zamíří na TikTok.
Podle průzkumu společnosti Adobe, který probíhal mezi 808 spotřebiteli bylo zjištěno, že jako vyhledávač slouží TikTok dvoum z pěti Američanů. Nejen, že roste počet lidí, kteří ho využívají k vyhledávání, zároveň i roste jeho důvěryhodnost. Téměř jeden z deseti lidí spadající do generace Z mu dokonce věří více než Google vyhledávači.
TikTok díky jeho využívání pro vyhledávání vytváří příležitosti, díky kterým můžete získat nové zákazníky. Zapojte ho proto do své marketingové strategie. V našem dalším článku se dozvíte, proč byste měli zvážit propagaci služeb a výrobků na TikToku i vy.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com