PPC reklamy na LinkedInu cílené na základě skupin

Linkedin
Naučte se, jak zlepšit cílení vašich PPC reklam na LinkedInu. Oslovte lidi, kteří se scházejí v diskusních skupinách.

PPC reklama na LinkedInu je skvělou příležitostí, jak oslovit profesionální publikum v B2B sféře. LinkedIn má spoustu možností cílení, od názvů pracovních pozic až po cílení na lidi zaměstnané v určité společnosti. Stejně jako u PPC reklam na ostatních sociálních sítích, i zde je pro úspěch reklamní kampaně a dosažení vašich cílů rozhodující mít skvělé publikum, které rezonuje s vaší nabídkou, a u jehož členů je pravděpodobné, že by se mohli stát vašimi zákazníky. Z tohoto důvodu byste rozhodně neměli opomenout vyzkoušet diskusní skupiny na LinkedInu.

Co jsou to diskusní skupiny LinkedInu

Skupiny LinkedIn jsou přesně to, co byste od nich čekali - jsou místem, kde se mohou setkávat a diskutovat odborníci s podobnými zájmy, průmyslovým odvětvím nebo profesemi, sdílet zde informace a budovat své kontakty.

Když přemýšlíte o různých osobách, které byste rádi získali jako své zákazníky, uvažujte také, že existují diskusní skupiny, kterých je vaše cílové publikum součástí.

Jak najít skupiny, na které chcete cílit

Začněte hledáním skupin podle profesí nebo pracovních pozic. Jaké lidi se snažíte oslovit? V jakých funkcích a v jakém odvětví? Vytvořte si seznam skupin, které vypadají zajímavě. Snažte se dosáhnout rovnováhy mezi velikostí a konkrétností. Čím obecněji zaměřená bude skupina, tím bude mít pravděpodobně více členů, ale méně cílených. Můžete se také zcela jednoduše zeptat svých přechozích klientů, pokud jste s nimi ve spojení, v jakých skupinách jsou členy.

Jaké výhody má cílení na LinkedIn skupiny

Ve skupinách se setkávají lidé, kteří mají nějaký společný zájem. Pokud tento zájem nějakým způsobem koresponduje se zbožím či službami které nabízíte, dokážete pomocí cílení na skupiny oslovit lidi, u kterých je mnohem pravděpodobnější, že si vaše zboží koupí, než u jakýchkoli jiných způsobů cílení. Dosáhnete tak většího množství konverzí, lepšího konverzního poměru, a celkově mnohem nižších nákladů na jednu konverzi (CPL). Cílení na skupiny vykazuje zlepšení prakticky ve všech měřitelných metrikách.

Úskalí cílení na LinkedIn skupiny

Přestože je cílení na skupiny velice efektivní, nezapomínejte, že nejsou všechny skupiny stejně výkonné. Často nějakou dobu trvá, než najdete tu správnou. Navíc je u většiny skupin problém s velikostí publika. I přes tyto drobné nevýhody je však cílení na základě diskusních skupin velmi efektivním způsobem propagace vaší značky. Rozhodně jej vyzkoušejte!

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp