Společnost Twitter nedávno oznámila, že spouští tři nové reklamní produkty, které mají zlepšit výkonnost PPC kampaní zaměřených na podporu návštěvnosti stránek.
Site Visit Optimization je nový optimalizační cíl pro vyhledávání a zobrazování PPC reklam publiku, u kterého je největší pravděpodobnost konverze. Agregované měření poskytuje metriky konverzí pro publika, která se odhlásila ze sledování iOS. A ve Správci událostí mohou inzerenti spravovat své Twitterové tagy na svých webových stránkách a související webové konverzní události.
Proč by vás to mělo zajímat?
Během testování překonala funkce Optimalizace návštěvy webu stávající nabídky a podle testů financovaných inzerenty Twitteru zaznamenala v průměru o 31 % nižší náklady na návštěvu webu. Výsledky se mohou u jednotlivých webů lišit, ale důkladné testování vám pomůže určit, zda je to pro vaši firmu či produkt to pravé ořechové.
Agregované měření může inzerentům poskytnout podrobnější obrázek o výsledcích jejich PPC kampaní. Twitter uvedl, že díky Aggregated Measurement zaznamenal 31% nárůst připisovaných konverzí z návštěv stránek v aplikaci Twitter Ads Manager, a to u všech inzerentů. Tato funkce může být zlepšením pro inzerenty, kteří zaznamenali dopad na své atribuce v důsledku změn v pravidlech, která nedávno zavedl Apple.
Optimalizace návštěv stránek
Twitter zavádí Optimalizaci návštěv webu, nový cíl v rámci cíle Návštěvnost webu (dříve cíl Kliknutí a konverze na webu). Tento cíl je určen k vyhledávání a zobrazování reklam publiku, které s největší pravděpodobností navštíví vaše stránky.
►Tento cíl využívá funkci Twitteru Website Tag, která (je-li povolena) sleduje akce, které uživatelé provádějí na webu inzerenta, aby je bylo možné přiřadit ke kampani na Twitteru.
Agregované měření
Tato funkce má poskytovat měření konverzí (souhrnným počítáním událostí) pro publika, která se odhlásila ze sledování iOS. Inzerenti budou moci zobrazit agregovaný pohled na metriky stránek a události konverzí v rámci svého reportingu v nástroji Twitter Ads Manager.
Správce událostí
Správce událostí je centrum Twitteru pro správu značek na webu a s nimi spojených konverzních událostí. Platforma plánuje do Events Manageru někdy v tomto roce integrovat události založené na aplikacích.
Výše zmíněné novinky ukazují, že inženýři Twitteru nezahálejí a snaží se vylepšit své PPC reklamy tak, aby z nich klienti měli co největší profit.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com