Nejlepší postupy, jak vylepšit vaši lokální SEO strategii

Lokální SEO
Podívejte se na ty nejlepší osvědčené postupy a nejnovější poznatky pro zlepšení místní SEO strategie.

Buďte ve svém okolí vidět 

Místní SEO je na českém trhu poměrně často opomíjenou součástí marketingové strategie. Přitom jeho dopad výrazně ovlivňuje viditelnost vašeho webu ve výsledcích místního vyhledávání. Pokud pracujete na zvýšení návštěvnosti vašich stránek a kamenné pobočky zároveň, pak je pro vás lokální SEO zásadní. 

Lokální SEO se zaměřuje na zlepšení viditelnosti vašich internetových stránek ve výsledcích vyhledávání. Pomáhá živnostníkům, firmám a podnikům oslovit zákazníky, kteří v okolí hledají vaše nabízené produkty či služby. Zahrnuje optimalizaci obsahu a cílení na publikum jak na vašich internetových stránkách, tak mimo ně. 

Zaměřte se na budování své místní SEO strategie. Jedině tak oslovíte své klienty a dostanete se před konkurenci ve výsledcích vyhledávání. Podívejte se na osvědčené postupy a nejnovější poznatky, které pomohou zlepšit vaši lokální SEO strategii. 

Proč je lokální SEO tak důležité?

Pokud chce někdo pozvat obchodního partnera na dobrý oběd do místní restaurace nebo hledá služby ve svém okolí, patrně se nebude zajímat o firmy v jiných městech. Takový klient bude hledat pobočky a služby dostupné co nejblíže. Při optimalizaci webu pro místní vyhledávání přilákáte nové zákazníky ze svého okolí mnohem rychleji a snadněji.

Navíc, lokální SEO zvyšuje důvěryhodnost firmy v očích zákazníků. Pokud se vaše firma objeví mezi prvními výsledky místního vyhledávání, lidé ji budou vnímat jako relevantní a důvěryhodnou volbu. Přítomnost v Google Maps, pozitivní recenze a aktualizované kontaktní informace mohou také výrazně ovlivnit rozhodovací proces zákazníků. V době, kdy stále více lidí vyhledává služby na mobilních zařízeních, je lokální SEO klíčem k tomu, aby vás potenciální klienti našli rychle a snadno, a to právě ve chvíli, kdy vaše služby nejvíce potřebují.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp