Možnosti dynamické reklamy na Facebooku
V polovině tohoto roku Facebook oznámil, že umožní do dynamických reklam přidat cenové nabídky a videa.

Možná jste si všimli, že konkurence na Facebooku zobrazuje obrázkové reklamy doplněné o ceny jednotlivých produktů. V polovině tohoto roku Facebook oznámil, že umožní do dynamických reklam přidat cenové nabídky a videa.

Facebook se do businessu s reklamním prostorem opravdu pustil naplno. Na Facebooku se nachází čím dál více uživatelů. Většina uživatelů navíc tuto sociální síť navštíví i několikrát denně. A právě proto se přímo nabízí možnost využít tento prostor pro graficky zajímavě zpracovanou reklamu, u které je velmi vysoká pravděpodobnost, že na ni uživatel klikne a provede požadovanou konverzi.

Dynamické reklamy na Facebooku propagují produkty automaticky. Reklamy jsou nabízeny uživatelům, kteří projevili zájem o váš web, aplikaci atd. V rámci dynamických reklam stačí nahrát katalog produktů a kampaň nastavit pouze jednou. Navíc, dynamické reklamy jsou nyní ještě lepší!

Vylepšení dynamických reklam na Facebooku

V létě totiž Facebook představil svůj plán vylepšení dynamických reklam s tím, že obrázky inzerenti budou moci nahradit krátkými videospoty, u kterých se očekává, že lépe osloví publikum. Od léta inzerenti do dynamických reklam mohou také přidávat ceny.

Vylepšení dynamických reklam na Facebooku

Zobrazování cen v dynamických reklamách

Inzerenti se také mohou rozhodnout, zda budou v reklamách zobrazovat skutečnou cenu produktu nebo vytvoří zvýhodněnou nabídku a reklama zobrazí například cenu o 10 % nižší. Ceny budou zobrazovány v rámci překryvné vrstvy na reklamní ploše, a to ve tvaru trojúhelníku, kružnice nebo obdélníku. Inzerenti si samozřejmě mohou zvolit font a barvu textu i barvu pozadí.

Úpravy feedu

Další velice vítanou novinkou jsou možnosti úprav feedů. Při vytváření dynamické reklamy je totiž zcela zásadní kvalita vytvořeného a nahraného produktového katalogu. Dříve bylo nutné v případě chyb kontaktovat IT podporu, nyní Facebook umožňuje drobné úpravy typu přepsání hodnot, změnu formátu ceny, velikosti písma a překlady hodnot, provést přímo v Business Manageru.

autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: facebook.com, marketingland.com, ppchero.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp