SEO novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během listopadu 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Facebook umožní členům skupin stát se moderátory

Do skupin na Facebooku přibyla nová funkce. Kterýkoliv člen Facebook skupiny se bude moci stát moderátorem diskusí, a to na základě vlastního uvážení. Pokud samozřejmě správce skupiny tuto novinku povolí. Pokud tuto možnost povolíte, kterýkoliv člen vaší skupiny se může stát moderátorem, kdykoli bude chtít. Vy jako primární admin nadále zůstáváte správcem skupiny a nadále máte veškerou kontrolu nad tím, co se ve skupině děje.

Affiliate marketing v Česku letos meziročně roste o 12,5 %

Navzdory aktuální krizi affiliate marketing v letošním roce dál roste. Byť byl rozjed roku pomalý, od dubna se trh affiliate marketingu navrátil k růstu. V meziročním srovnání vzrostl obrat affiliate marketingu o 12,5 %, ve srovnání s rokem 2020 dokonce o 67,2 %. Vypadá to, že propagace pomocí affiliate marketingu ještě zdaleka neřekla poslední slovo.

Meta zavádí nákupní kampaně Advantage+

Meta chce inzerentům pomoci oslovit více potenciálních zákazníků. Spouští proto nákupní kampaně Advantage+, které při vyhledávání správného publika pro reklamy pracují z velké části automaticky. Nákupní kampaně Advantage+ jsou navrženy tak, aby zjednodušily proces tvorby reklam. Postarají se za vás o kreativní varianty a cílení. Stačí vybrat data a rozpočet kampaně, nahrát kreativu a algoritmus, který funguje na bázi strojového učení, zajistí zbytek. Nyní mohou inzerenti vytvořit až 150 kreativních kombinací najednou, a to v rámci jediné nákupní kampaně Advantage+. To jim propagaci výrazně usnadní.

Nastavte si CPC pro jednotlivé nabídky i při bidování přes rozhraní Skliku

Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní Seznam přináší možnost nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. To je velká výhoda zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. CPC prostřednictvím feedu nebo k tomu využívat placené nástroje 3. strany. 

Instagram redesignuje webovou verzi

Instagram upravil podobu webové verze aplikace. K dispozici je nyní svěžejší design přizpůsobený větší obrazovce, který usnadňuje pohyb mezi záložkami. Instagram novinku spustil společně s funkcí, která umožňuje profesionálním účtům naplánovat své příspěvky. Nový design sociální sítě je čistší, rychlejší a jednodušší na používání. To je moc dobře, jelikož až dosud byla webová verze Instagramu spíše zvětšeninou mobilního rozhraní.

Na Sreality.cz nyní najdete nabídky podílových nemovitostí

Sreality přináší novinku, po které uživatelé toužili již delší dobu. Tou jsou nabídky podílových nemovitostí. Jedná se o nový typ inzerátů, který se chová stejně jako například dražby. Ve filtrování najdete nově vlastní záložku, tzn. budete vybírat prodej, pronájem, dražby či podíly. Podíly se automaticky zobrazují v prodejích, ale mají svůj vlastní titulek, takže uživatel takový inzerát ihned pozná. Můžete vybírat i podle počtu vlastníků či velikosti celkového podílu a podílu společných prostor.

Meta spouští na Facebooku stránku pro Česko

České firmy, marketéři i uživatelé to budou mít zase o něco jednodušší. Meta spustila specializovanou lokalizovanou Facebook stránku přímo pro Českou republiku, která se zaměří na podnikatelské aktivity a kampaně na našem trhu. Nová stránka @MetaCzechia je kompletně v češtině a chce podpořit českou komunitu internetových  podnikatelů. Stane se také součástí metaverza, které je dlouhodobým cílem společnosti Meta.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp