Inovace v e-mailingu, které vám pomohou získat více zákazníků

25.10.2017
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
Právě pomocí e-mailových zpráv můžete uživatele naučit pravidelně sledovat váš obsah, poskytnout jim zajímavé slevy atd. Jaké inovace v e-mailingu můžete ještě letos očekávat?

Je e-mailing součástí vašeho internetového marketingu? Právě pomocí e-mailových zpráv můžete uživatele naučit pravidelně sledovat váš obsah, poskytnout jim zajímavé slevy atd. Jaké inovace v e-mailingu můžete ještě letos očekávat?

Pro mnoho majitelů webových stránek hraje hlavní roli, co se týče internetového marketingu, SEO. Nicméně díky vysoce konkurenčnímu prostředí může SEO stát velké úsilí i investice. Právě proto doporučujeme využít i jiné možnosti včetně PPC reklamy nebo e-mailingu.

Většina obchodníků plánuje v tomto i příštím roce více investovat do marketingových inovací, kam bezesporu patří i e-mailing. V rámci inovací si inzerenti jistě uvědomují vysoký potenciál týkající se virtuální a rozšířené reality a dalších moderních technologií. Před riskováním v rámci nových marketingových kanálů dávají stále ještě přednost starým, osvědčeným způsobům.

V e-mailingu se většina obchodníků bude více soustředit na personalizaci e-mailů. E-mail i nadále patří mezi nejúčinnější marketingové kanály a inzerenti neustále hledají způsoby, jak nejlépe oslovit své cílové publikum.

Personalizované e-maily

Co se týče personalizace e-mailů, v první řadě je vhodné sledovat klíčové proměnné týkající se nákupů jednotlivých uživatelů a získaná data reflektovat v odesílaných zprávách.  Například v rámci webu zoohit.cz, tedy e-shopu pro chovatele, se zákazníci přihlašují k odběru newsletteru tak, že jim je slíbena sleva za poskytnutí e-mailu a zároveň při této registraci poskytují informaci o tom, jaké zvíře či zvířata chovají. V tomto případě pak firma může jednoduše aplikovat různé nabídky a chovatelům koček zasílat akční nabídky pro kočky, chovatelům psů pro psy atd.

Dynamické nabídky

Dnes je však možné sledovat data v reálném čase a nabídky v rámci e-mailingu přizpůsobit skutečně aktuálním datům. Namísto poskytování služeb na základě nákupní historie tedy můžeme zaslat nabídku na základě webových stránek, který si uživatel prohlížel před X minutami.

Obsah vytvořený uživateli

Obsah vytvořený uživateli dodává zprávám na důvěryhodnosti. V kombinaci s dynamickými reklamami může obsah vytvořený uživateli dostat firemní e-mailing na zcela jinou úroveň.

Velkou výhodou e-mailového marketingu je jeho přizpůsobivost. A i v e-mailingu je ještě stále co vylepšovat!

autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: marketingland.com, searchengineland.com, emailmonday.com

 

 

 

Doporučené články