Google nabízí službu Performance Max pro cestovní cíle

cestování
Performance Max pro cestovní cíle zjednodušuje proces vytváření hotelových kampaní, což inzerentům a značkám umožňuje ušetřit čas a zefektivnit pracovní postupy.

Performance Max pro cestovní cíle vytváří reklamy v různých formátech, které se automaticky zobrazují napříč kanály a inventářem Google, včetně Map, vyhledávání, YouTube a hotelových reklam

Co Performance Max pro cestovní cíle nabízí?

  • Performance Max pro cestovní cíle může hotelům pomoci vytvářet reklamy ve více formátech a v rámci jedné kampaně oslovit více cestovatelů v aplikacích YouTube, Display, Search, Discover, Gmail a Mapy.
  • Inzerenti si během nastavení kampaně vybírají hotelové objekty z mapy pomocí nástroje pro výběr hotelu. Jedna kampaň může podporovat až 100 hotelů s různými lokalitami, obrázky a sděleními.
  • Sleduje a sdílí výkonnost kampaně pro každou lokalitu zvlášť, což hotelům pomáhá zjistit, co funguje. Inzerenti mohou také zobrazit návštěvnost podle jednotlivých hotelů, aby lépe porozuměli poptávce v různých lokalitách.

Reklamy ve více formátech

Performance Max for travel umožňuje vytvářet PPC reklamy ve více formátech pro cíle v oblasti cestování. Reklamy se automaticky zobrazují v různých kanálech a inventáři Google, jako jsou Mapy Google, vyhledávání, YouTube a hotelové reklamy.

Během nastavení kampaně si uživatelé mohou vybrat hotelové ubytování z mapy pomocí nástroje pro výběr hotelu, který Performance Max poskytuje. Platforma pak pro daný hotel předvyplní reklamy, které obsahují kreativní prvky, jako je text, obrázky a adresy URL v každém formátu. Uživatelé si mohou vybrat, zda chtějí některý z těchto předvyplněných zdrojů upravit, nebo místo něj nahrát vlastní.

Reportování na úrovni hotelu

Stránka Insights vám může pomoci zlepšit porozumění vašemu podnikání, zákazníkům a výkonnosti. Jedna z funkcí, přehled hledaných výrazů, zobrazuje, co hosté hledají, když si zobrazí vaši reklamu.

Funkce Performance Max pro cestovní cíle ji rozšiřuje tím, že poskytuje zjednodušený reporting na úrovni nemovitosti a doporučení pro kampaně zaměřené na cestovatele. Díky možnosti podporovat až 100 hotelů naráz jsou v jedné kampani pro každou lokalitu předvyplněny doporučené kreativní prostředky, jako jsou obrázky a sdělení. Karta hotely navíc měří a sdílí výkonnost kampaně pro každou nemovitost.

K čemu využijete Performance Max pro cestovní cíle?

Performance Max for travel zjednodušuje proces vytváření hotelových kampaní, což inzerentům a značkám umožňuje ušetřit čas a zefektivnit pracovní postupy. Za druhé poskytují přístup k různým kanálům a inventáři Google, včetně Map Google, vyhledávání, YouTube a hotelových reklam, což může pomoci zvýšit jejich dosah a zlepšit jejich viditelnost.

Reportování na úrovni nemovitostí a doporučení pro kampaně jsou určeny speciálně pro cestovní ruch a mohou poskytovat doporučení pro optimalizaci rozpočtu, která inzerentům pomohou maximalizovat návratnost investic a snížit náklady na akvizici.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Klíčové trendy SEO a AI

Získejte náskok díky těmto trendům v oblasti podnikového SEO. Zjistěte, jak přizpůsobit své marketingové strategie a připravit se na budoucí úspěch.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp