Merchant Center
Internetoví prodejci mohou nyní přidat volitelný krátký název pro identifikaci svých produktů v Google Merchant Center. Jak na to?

Krátké názvy se od stávajícího atributu title liší tím, že jsou určeny pro zobrazení v "browsy experience", jako jsou kampaně Discovery a reklamy Shopping.

Internetoví prodejci mohou nyní přidat volitelný krátký název pro identifikaci svých produktů v Google Merchant Center.

Nový atribut [short_title] se od stávajícího atributu [title] liší tím, že krátký název by měl být stručný a je určen pro zobrazení v "browsy experiences", jako jsou PPC kampaně Discovery a reklamy Shopping v Gmailu.

Proč nás to zajímá

Úplné názvy produktů se v "browsy" kontextech, které Google zmínil, často zkracují, což znamená, že uživatelé nemusí vidět všechny relevantní informace z vaší reklamy. Krátké názvy poskytují obchodníkům alternativní, stručný způsob identifikace jejich produktů, což by mohlo pomoci zvýšit míru prokliků.

Jaké jsou požadavky na krátký název?

Ačkoli Google pro toto pole povoluje 1-150 znaků, doporučuje používat 5 až 65 znaků. Google rovněž doporučuje, aby obchodníci:

  • Používali relevantní a výstižný krátký název, který jasně popisuje jejich produkt.
  • Zajistili, aby krátký název popisoval produkt na vstupní stránce.
  • Používali profesionální a gramaticky správný jazyk.
  • Vyhnuli se cizím jazykům, pokud jim není dobře rozumět (např. "sushi").
  • Vyhnuli se používání velkých písmen pro zdůraznění.
  • Vyvarovali se uvádění reklamních textů (tj. cen, termínů prodeje, názvu vaší firmy atd.).
  • Nepřidávali další bílá místa.

Osvědčené postupy pro krátké názvy

Jak bylo uvedeno výše, Google Merchant Center doporučuje omezit krátké názvy na 65 znaků nebo méně - to proto, že uživatelé obvykle vidí pouze prvních 65 znaků krátkého názvu (v závislosti na velikosti obrazovky).

Měli byste také zvýraznit nejdůležitější údaje tím, že je umístíte na začátek nadpisu, protože uživatelé ne vždy čtou celý nadpis. Přidání názvu značky je dobrý nápad, pokud pomáhá odlišit produkt - to může být důležité, pokud prodáváte podobné produkty různých značek.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp