Faktory hodnocení místního vyhledávání

SEO
Lokální SEO je stále důležitější. Podívejte se, jaké jsou nejdůležitější hodnoticí faktory pro místní vyhledávání.

Průzkum faktorů hodnocení místního vyhledávání 2023

Společnost Whitespark se zaměřila na průzkum mezi desítkami místních odborníků na SEO, aby sestavili to, co považují za nejdůležitější hodnoticí faktory pro místní vyhledávání

Jedná se o průzkum toho, jak místní SEO experti hodnotí ty nejdůležitější faktory hodnocení pro umístění v místním balíčku Google, ale také umístění v organických místních výsledcích Google.

Ve svém dotazníku se zeptala 44 různých místních odborníků na SEO a požádala je, aby seřadili 149 potenciálních faktorů hodnocení místního vyhledávání podle důležitosti v rámci místního balíčku včetně organického hodnocení. 

Faktory ovlivňující místní SEO

Zjištění místního balíčku ukázalo, že mezi nejdůležitější faktory hodnocení pro místní balíček Google patří:  

  • Klíčová slova v názvu/jménu firemního profilu Google (ale pozor, zde to už může být v rozporu s pokyny společnosti Google).
  • Primární kategorie firemního profilu Google. 
  • Vysoká číselná hodnocení Google. 
  • Odstranění spamových záznamů prostřednictvím mechanismů prevence spamu. 
  • Další kategorie profilu Google. 
  • Ověření ve firemních profile Google.
  • A další. 

Místní organické hodnoticí faktory

Místní organické hodnoticí faktory poukázaly na to, že hodnocení je nejdůležitější faktor pro místní balíček Google a patří sem: 

  • Klíčová slova v názvu vstupní stránky firemního profilu Google.
  • Interní propojení napříč webem.
  • Vyhrazená stránka pro každou službu. 
  • Geografická relevance klíčových slov obsahu domény.
  • Velké množství příchozích odkazů na doménu z relevantních domén.
  • Relevantní klíčová slova na celém webu.
  • Kvalitní obsah na stránce služby. 
  • A další.

Zřeknutí se odpovědnosti

V této studii faktorů hodnocení ve vyhledávání vyplynulo, že uvedené faktory byly v průběhu let – a stále někdy jsou – trochu kontroverzní. Studie požádala místní SEO specialisty, aby hodnotili to, co považují za nejdůležitější faktory pro dobré umístění v místních výsledcích Google. Tyto faktory mějte stále na paměti a nezapomeňte neustále obnovovat uvedené informace o vaší firmě na Googlu i na samotném webu. 

Proč nás to zajímá

Ačkoliv může být mezi SEO a místním SEO vedena spousta debat o tom, jaké jsou nejdůležitější faktory hodnocení, stále vám tyto poznatky mohou pomoci zamyslet se nad oblastmi, o kterých jste už možná přemýšleli dříve. Přečtěte si znova vybrané důležité faktory pro místní SEO od místních SEO specialistů. Možná během svého budování místního SEO přijdete na další nové nápady, které byste mohli implementovat. 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp