TikTok
Jak na funkci Duet na TikToku? Co vaše firma potřebuje vědět abyste na této sociální síti uspěli?

Jak na funkci Duet na TikToku? Co vaše firma potřebuje vědět abyste na této sociální síti uspěli? Díky svému virálnímu obsahu je dnes TikTok čím dál oblíbenější sociální sítí. Mladí tvůrci obsahu tuto část úspěchu značně přiživují. A jednou z funkcí, která TikTok proměnila v ještě větší senzaci, je funkce duetových videí.

Co je to funkce Duet na TikToku?

Jednoduše řečeno, funkce duet umožňuje uživatelům vzájemně reagovat na obsah. Formát je poměrně jednoduchý, ale zřetelný. Video s rozdělenou obrazovkou obsahuje dva typy obsahu: původní video a duetové video. Obě tato videa se objevují vedle sebe. Je to tato jedinečná funkce, která vyústila ve spolupráci mezi TikTokery a učinila tuto platformu velmi populární a vyji můžete využít v rámci marketingu na sociálních sítích. Není divu, že asi 43 % TikTokerů údajně stiskne tlačítko duetu. Než se ale vydáte touto cestou, věnujte pozornost ověření na TikToku, aby vše bylo oficiální.

Proč je funkce TikTok Duet dobrá pro firmy?

Z pohledu majitele firmy se možnost duetu zpočátku nemusí jevit jako příliš dobrá. Ale pokud se použije moudře, možnost duetu může být přínosem pro vaši značku.

Zde jsou čtyři důvody, proč byste měli zvážit využití této funkce na TikToku pro své podnikání:

  • Oslovíte své publikum: Pokud se snažíte zacílit na mladé publikum, TikTok je jedním z nejlepších nástrojů, jak je oslovit. A většina uživatelů TikToku miluje duetová videa.
  • Zvýšíte online zapojení: Tato funkce je navržena tak, aby podporovala zapojení uživatelů. Můžete například spustit kampaň zaměřenou na tuto funkci, abyste se lépe spojili se svými zákazníky.
  • Budete mít virální obsah: Funkce duet je také skvělým nástrojem pro zesílení vašeho sdělení. Je to proto, že šance na virální šíření je zde větší.
  • Budete mít další nástroj pro budování identity vaší značky: Zákazníci se zajímají o značky, se kterými obchodují. To je důvod, proč je důležité být přítomen i zde, komunikovat se svými zákazníky a být autentický. K dosažení tohoto cíle vám může pomoci právě funkce duet.

arrows

Jak na duetové video na TikToku?

Nyní, když trochu lépe rozumíte výhodám používání duetů na TikToku, pravděpodobně budete chtít vědět, jak začít. Naštěstí TikTok duetová videa velmi zjednodušil. Níže uvádíme kroky, které musíte udělat, abyste mohli začít propagovat vaši firmu na TikToku.

První věc, kterou musíte udělat je, ujistit se, že ostatní uživatelé mají povolení být součástí vašich duetových videí. Chcete-li tak učinit, je třeba provést následující kroky.

  • Otevřete si aplikaci
  • Stiskněte tlačítko Me (toto tlačítko najdete v pravé dolní části obrazovky)
  • Klikněte na 3 tečky v pravém horním rohu obrazovky.
  • Klikněte na možnost Ochrana soukromí a bezpečnost a zvolte možnost, kdy s vámi mohou ostatní duetovat.

Jakmile nastavíte a upravíte nastavení svého profilu, jste připraveni začít s duety. Zde jsou kroky k vytvoření duetu ve videu:

  • Otevřete aplikaci
  • Najděte video na TikToku, které chcete duetovat
  • Klikněte na ikonu sdílení. Vypadá jako šipka a je na pravé straně obrazovky
  • Stiskněte tlačítko Duet
  • Stiskněte červené tlačítko ve spodní části a začněte nahrávat
  • Vložte text, efekty, filtry nebo nálepky
  • Klikněte na možnost Další
  • Přidejte popisek a další podrobnosti
  • Nakonec zveřejněte video na svém profilu

Jak duetovat na TikToku s uloženým videem?

Na TikToku můžete pro Duet použít také video uložené v telefonu nebo počítači. Jediným problémem je, že neexistuje žádný přímý způsob, jak to udělat. Musíte tedy použít aplikaci pro úpravy, která vám umožní nahrát předem nahrané video.

Níže uvádíme jednotlivé kroky, jak na to:

  • Přejděte do aplikace nebo editoru videa a nahrajte své video
  • Otevřete na TikToku a najděte video, u kterého chcete využít funkce Duet
  • Zkopírujte odkaz původního videa
  • Přejděte do aplikace nebo online editoru a vložte odkaz
  • Původní video se zobrazí na pravé straně, zatímco nahrané video bude na levé straně

Jak vytvořit Duet na TikToku pro své vlastní video?

Další věc, kterou můžete dělat s duety na TikToku, je vytvářet je pomocí vlastních videí. To samozřejmě vyžaduje určitou přípravu. Ale konečný výsledek pro váš účet na TikToku může být lepší, než byste čekali.

Níže uvádíme kroky k vytvoření vlastního duetu:

Otevřete aplikaci TikTok

  • Klikněte na tlačítko Plus dole uprostřed obrazovky
  • Poté klikněte na červený kruh a začněte nahrávat. Až budete hotovi, klikněte znovu na červený kroužek
  • Klikněte na Sdílet
  • Klikněte na tři tečky na pravé straně obrazovky
  • Dále na možnost Duet na TikTok v dolní části obrazovky
  • Stisknutím znovu zahájíte nahrávání
  • Přidejte efekty, filtry a nálepky
  • Publikujte

Nápady na duetová videa na TikToku

Na TikToku je nejlepší to, že můžete být tak kreativní, jak jen chcete. To je také důvod, proč se tvůrci obsahu hrnou na tuto platformu. Jak již bylo řečeno, je dobré mít nějaké originální nápady, aby byla vytvořená videa na TikToku zajímavá.

Níže uvádíme několik nápadů na duetová videa, která doporučujeme zvážit:

  • Videa před a po duetu: Toto je kreativní nápad může zajímavou formou prezentovat vaši firmu. Hodí se pro kohokoliv od kadeřníků po renovátory domů.
  • Duetová videa ze zákulisí: Pokud podnikáte v oblasti potravin a cateringu, ukázky videí ze zákulisí vám mohou pomoci upozornit na množství úsilí, které je do konečného produktu zapotřebí.
  • Duet Challenge: Skvělý způsob, jak se spojit se svým publikem. Duetovou výzvu můžete využít k pořádání soutěží a zapojení svých zákazníků.
  • Recenze: Zde umožňujete svým zákazníkům sdílet jejich upřímný názor na váš produkt nebo službu.
  • Nejnovější trendy: Jednoduchým způsobem, jak upoutat pozornost, je použití nejnovějších trendů pro váš obsah.

Jak zjistíte, kdo vytvořil daná duetová videa na TikToku?

Chcete-li zjistit, kdo vytvořil konkrétní duetová videa, přejděte do vyhledávacího pole a zadejte duet spolu s uživatelským jménem původního tvůrce videa.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp