digitální marketing
Naučte se kombinovat tradiční a moderní přístupy v podnikání, abyste dokázali uspět v současné digitální době.

Na trhu můžeme najít podniky, které se drží tradičních průmyslových odvětví a přetrvaly několik generací. Jiné zase vynikají nejnovějšími technologiemi a pružnou reakcí na nejnovější trendy. Bez ohledu na to, zda podnikáte v tradičním či moderním odvětví, pravděpodobně budete muset kombinovat tradiční a moderní přístupy, abyste v digitální době uspěli. Přečtěte si více o tom, jak skloubit tradiční i moderní techniky a obstát tak v digitální éře na výbornou.

  1. Hledejte způsoby, díky kterým může uspět vaše tradiční maloobchodní prodejna v digitálním světě

Rozmach internetových obchodů je v poslední době obrovský, to ale neznamená, že pro Vaši firmu v online prostoru nezbylo místo. Snažte se o to být vidět na internetu a být neustále na dosah Vašim zákazníkům. Jednou z hlavních cest je pustit se do prodeje svých produktů skrze e-shop. Zákazníci si v této digitální době rádi vyhledají zboží on-line, dozví se více o Vašich produktech předem a následně si produkt zakoupí najisto ve Vaší kamenné prodejně. Nezapomínejte ani na personalizaci nákupního procesu. I přesto, že zákazníka přes internet nevidíte, měl by mít pocit, že k němu přistupujete individuálně.

  1. Vytvořte efektivní web

Ne každý web na internetu přináší svým tvůrcům přidanou hodnotu, ať už v podobě objednávek služeb, prodejů produktů či náboru nových zaměstnanců. Webové stránky jsou jednou z nejdůležitějších věcí, na kterou se zaměřit při vstupu firmy do moderního digitálního světa. Funkce firemních webů se během let mění. Jakých chyb byste se měli vyvarovat, aby Váš web nebo prodejní e-shop nezaostával za konkurencí? Na tuto otázku Vám odpoví náš článek věnující se nejčastějším chybám při tvorbě a propagaci vlastního webu nebo e-shopu.

  1. Vytvořte ideální pracovní prostředí pro své zaměstnance

Jediným bodem Vašeho zájmu nemohou být Vaši zákazníci. Nesmíte zapomínat především na své zaměstnance, kteří stojí za tím, že k Vám zákazníci přicházejí a opakovaně se k Vám vracejí. Je na čase investovat do jejich rozvoje a dalšího ohodnocení. Nezapomínejte na benefity jako jsou dny dovolené navíc, sick days, Multisport karta, jazykové, odborné a seberozvojové kurzy, stravenky, flexibilní pracovní doba, home office, ale i ty méně tradiční bonusy, jako je otcovská dovolená pro novopečené tatínky. Často jsou benefity tím, co rozhoduje, zda zaměstanenec ve firmě setrvá a neodejde ke konkurenci. Dejte si tedy na tomto bodu záležet.

  1. Zvyšte Vaše hodnocení SEO za pomocí e-mailového marketingu

Pro přilákání většího množství zákazníků, a tím zvýšení Vašich prodejů je ideálním způsobem využít e-mailového marketingu. E-mailový marketing v současné době není jen o zasílání přehledů produktů v akci či zajímavých tipů pro Vaše zákazníky, využít ho můžete také při optimalizaci webu pro vyhledávače (= SEO).

Netroufáte si na tuto problematiku sami? Od toho jsou tu naši odborníci, kteří se Vám rádi o Váš e-mail marketing postarají.

  1. Zajímejte se o podnikání v Metaversu

Buďte o krok napřed před svými konkurenty a prozkoumejte nové obchodní příležitosti, které se před Vámi otevírají díky Metaversu, chystanému virtuálnímu světu od společnosti Meta Platforms (dříve Facebook). Více o této problematice se dozvíte přímo na webu Meta Platforms, kde jsou pro Vás mimo jiné připravené bezplatné online kurzy pro vylepšení Vaší online podnikatelské strategie či k efektivnějšímu inzerování na internetu.

  1. Utrácejte své peníze za marketing moudře

Marketingové trendy, stejně jako celý digitální svět, se neustále mění. Přizpůsobujte tak svůj firemní marketing a nevyhazujte peníze za postupy a produkty, které již nejsou aktuální a nepřinesou Vám kýžené ovoce. Je na čase aktualizovat marketingový plán a být vidět. Jaká je ta správná marketingová strategie pro rok 2023? S touto problematikou Vám ráda pomůže naše marketingová agentura. Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře, e-mailu či telefonicky.

  1. Naučte se rozpoznat roboty na LinkedIn

V poslední době se na internetu rozmohl takový nešvar. Ne každý potencionální uchazeč o pozici ve Vaší firmě či potencionální zákazník nebo obchodní partner na LinkedIn v této době musí být opravdový člověk. Naučte se rozpoznávat roboty a ušetřete tak čas svůj i čas Vašich zaměstnanců. Dávejte si pozor na to, komu akceptujete pozvánky. Varovným signálem Vám mohou být nevyplněné profilové informace či nepříliš důvěryhodná e-mailová adresa.

  1. Umělá inteligence není všelék

Mějte na paměti, že obsah generovaný umělou inteligencí (Artificial intelligence = AI) nenahradí práci opravdového člověka. Své o tom ví i společnost Google a další internetové vyhledávače, které upřednostňují kvalitní obsah před obsahem generovaným umělou inteligencí. Umělá inteligenci Vám může usnadit práci, avšak i k této technologii byste měli přistupovat se zdravým rozumem a upravit si vždy generovaný obsah podle svého.

  1. Využijte nezávislé učení na maximum

Jak řekl Napoleon Hill, americký autor úspěšné knihy Myšlením k bohatství: „Cesta úspěchu je cestou neustálého hledání znalostí.“ U podnikání to platí dvojnásob, protože kdo se nevzdělává, zaostává za konkurencí a přichází o klienty. Člověk by se tak měl neustále vzdělávat, a to ideálně nezávisle, podle sebe a využít k tomu takové zdroje, které mu budou nejlépe vyhovovat. Digitální svět se vyvíjí každou vteřinou, proto neváhejte a začněte s učením co nejdříve.

  1. Naučte se předvídat změny

Předvídání změn přináší růže. Pokud chcete uspět v rychle měnícím se světě, je velmi důležité naučit se předvídat změny a následně se na tyto změny co nejdříve adaptovat. Ptáte se, jak toho docílit? Nejdůležitějším krokem je následovat předchozí body a zapojit se do diskuze o tématech, které Vás ve světě nových technologií zajímají. Sdílení informací je klíčem k úspěchu.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp