5 nových funkcí LinkedInu pro B2B marketéry

Linkedin
Víte, jaké jsou nejnovější funkce na LinkedInu a jak je mohou B2B marketéři využít k přilákání návštěvníků a jejich proměně na obchodní partnery?

Microsoft LinkedIn patří mezi nejlepší světovou obchodní sociální platformu. A protože jde s dobou, uvolnil celou řadu inovativních způsobů pro B2B marketéry a značky, jak si co nejrychleji a nejefektivněji budovat nová spojení a ještě jednodušeji udržovat pevnější stávající obchodní vztahy.

Stále se vylepšující sociální platformy Facebook, Instagram, TikTok či YouTube přidávají prvky k přilákání B2B obchodníků. Ale i přesto LinkedIn nepochybně zůstává dominantním hráčem v masivním obchodním sektoru. Důležitým faktorem pokračující dominance a růstu LinkedInu bylo jeho pevné odhodlání inovovat s množstvím nových funkcí. Podle nedávného průzkumu celých 75 procent obchodníků s firemním obsahem uvedlo, že LinkedIn dosáhl nejlepších výsledků mezi platformami sociálních médií za poslední rok, následovaný Facebookem se 42 procenty a Instagramem s 32 procenty. A věděli jste, že některé platformy už můžete nyní vyzkoušet? Jako první? Pojďme se tedy podrobněji podívat na výběr některých z nedávných funkcí, které LinkedIn spustil, a které jsou zvláště vhodné pro B2B obchodníky, kteří chtějí pozvednout spojení, komunity a kreativitu.

1. Rozsáhlé zpravodaje LinkedIn pro firemní stránky

Spojte se s vaším publikem výkonnou funkcí a to on-platformním systémem pro snadné vytváření a distribuci newsletterů LinkedIn – Toto je do značné míry neobjevený klenot pro B2B marketéry, jehož rozsah byl nedávno rozšířen.

O co jde? Moderní systém newsletterů LinkedIn umožňuje uživatelům, kteří se kvalifikují pro přístup do režimu tvůrce, publikovat psaný obsah v pravidelných intervalech. Tohle je nedocenitelná funkce pro odborníky na témata a influencery hledající nové způsoby, jak sdílet a propagovat materiál, který napsali nebo společně vytvořili s ostatními. LinkedIn nyní rozšířil systém na kvalifikované stránky LinkedIn a umožnil značkám všech velikostí plně využít silný rozsah a dosah profesionální platformy.

Počáteční kvalifikační požadavky pro newsletter zahrnovaly uživatele LinkedIn a stránky s více než 150 sledujícími nebo připojeními, nedávnou historii sdílení originálního obsahu na platformě a dodržování standardních zásad komunity LinkedIn.

Funkce newsletteru LinkedIn nabízí pro B2B obchodníky mnoho funkcí, které jsou nad rámec toho, co je k dispozici, pomocí tradičního formátu článků platformy, ať už pro jednotlivé uživatele nebo prostřednictvím specifických článků LinkedIn pro stránky nabízející. Oslovit nové zákazníky je tak mnohem jednodušší.

Při vytváření newsletteru jako firemní stránky je zahrnuto také velké množství přizpůsobení. A když stránka publikuje svůj první článek pomocí této funkce, všichni sledující stránky automaticky dostanou upozornění na přihlášení k odběru. U sledujících, kteří jsou už fanoušky stránky, je mnohem pravděpodobnější, že tak udělají. Posléze dostanou e-mail a upozornění, když budou zveřejněny nové články newsletteru ze stránky společnosti. Obojí lze samozřejmě volitelně vypnout.

Pokud se rozhodnete pro využití rozšířených možností newsletteru LinkedIn, ať už jako B2B marketér nebo jako značka, budou nadcházející měsíce fascinujícím časem pro jeho kreativní využití. Když na to přijde, nejdůležitější pro úspěch je vaše marketingové sdělení a to, jak přivádí vaše čtenáře k akci. Nikoli médium nebo formát, ve kterém je doručeno. Existuje však mnoho pozitivních věcí, které lze říci o úctyhodném formátu newsletteru, ať už zaslaném v tradičním e-mailovém formátu nebo pomocí systému založeného na sociální platformě.

Linkedin

2. Nástroj pro odborné dovednosti a zdroje dat pro zjišťování trendů článku

Kromě toho spustil LinkedIn v nedávné době také interaktivní nástroj "Future of Skills" umožňující B2B marketérům zjistit, které dovednosti jsou nejvíce žádané a relevantní pro kariéru v různých částech světa a v různých odvětvích.

LinkedIn také usnadnil svým nástrojem podloženým daty zjistit, jak poptávka po určitých dovednostech v minulých letech rostla či klesala. Nyní je mnohem jednodušší zjistit si více o každé dovednosti tak, že systém spojí výběry z jeho komplexní vzdělávací nabídky. Díky tomu je snadné začít s rozšiřováním určitých dovedností pomocí videokurzů na vyžádání, jejichž délka se pohybuje od méně než deseti minut po více než tři hodiny.

Dále se také LinkedIn podělil o výběr svých nejlepších výukových kurzů pro obchodníky. Connie Chen, manažerka programu pro statistiky, myšlenkové vedení a vyprávění na LinkedIn prozkoumala nejlepší vzdělávací kurzy pro obchodníky v článku" Upevněte svou sadu dovedností: 10 nejlepších vzdělávacích kurzů pro obchodníky."

B2B marketéři mohou využít poznatky z nástroje „Future of Skills“ LinkedIn, který obsahuje souhrnné informace za posledních šest let pro více než 800 milionů uživatelů — mnoha způsoby, od rozšíření vlastního repertoáru odborných znalostí a průzkumu publika až po zkoumání pracovních trendů.

Pokud se zaměříme na informace, které data odhalují, specialisté na digitální marketing a vedoucí účtů se připojili k manažerům sociálních médií jako nejžádanější marketingová povolání, zatímco dovednosti v oblasti digitálního marketingu, reklamy a sociálních médií měly největší nesoulad při pohledu na nabídku a poptávku práce.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu