5 dobrých důvodů, proč se bez marketingové agentury neobejdete

20.6.2018
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
Pokud některé z nutných činností delegujete na někoho jiného, získáte mnohem více prostoru pro činnosti, které vám jdou nejlépe.

Každý, kdo provozuje svůj vlastní byznys, časem zjistí, že dělat si všechno sám je kontraproduktivní. Jistě, určitě umíte prodávat, získávat novou návštěvníky prostřednictvím SEO, spravovat PPC kampaně, řešit technické záležitosti kolem serverů a programování, a k tomu ještě plánovat další rozvoj firmy. Ale dokážete to všechno stejně dobře, a navíc najednou? Pokud některé z nutných činností delegujete na někoho jiného, získáte mnohem více prostoru pro činnosti, které vám jdou nejlépe.

Dnešní online marketing je mnohem složitější obor než před několika lety. Už nestačí jen doplnit klíčová slova do H1 tagů, sehnat pár zpětných odkazů, do PPC nasypat pár set klíčových slov a čekat, až vám peníze samy přistanou na účtu. Internetový marketing je velmi komplexní záležitost, džungle, kde přežijí jen ti nejsilnější. Zde je několik dobrých důvodů, proč byste si měli na správu svých marketingových najmout profesionální agenturu. 

Najmutí agentury vám umožní soustředit se na to, co je důležité

Když rozjíždíte nové podnikání, je to adrenalinová jízda. Musíte toho tolik udělat! Pokud vše děláte sami, velmi často se stane, že něco opomenete, nebo některé ze součástí vašeho nového byznysu nevěnujete tolik pozornosti, kolik by bylo třeba. Den zkrátka má pouze 24 hodin a vše se stihnout nedá. Pokud si ale chcete v dnešním konkurenčním prostředí udržet náskok, musíte dělat vše na maximum. Nevěnovat se online marketingu naplno už od začátku by byla chyba, která by se vám v budoucnosti mohla velice vymstít. Pokud si na SEO najmete marketingovou agenturu, která převezme na svá bedra starosti o optimalizaci vašich stránek, uvolní se vám ruce a budete se moci soustředit na ostatní, neméně důležité části vašeho podnikání.

Agentura vám umožní získat nezkreslený pohled na váš projekt

Když rozjíždíte nový projekt, může se vám stát, že na něj nenahlížíte zcela objektivně. Marketingová agetura vám přinese nový, nezaujatý pohled zvenčí. Profesionálové zhodnotí situaci projektu, možná slabá místa, a umí navrhnout řešení, která by vás jinak nenapadla.

Ušetřete peníze a čas

Profesionální agentura vám dokáže ušetřit nezanedbatelné množství času a peněz. Svět internetového marketingu je velmi turbulentní, jedná se o neustále se vyvíjející prostředí. To, co platilo před měsícem, může být dávno zastaralé. Abyste se světem internetového marketingu udrželi krok, je nezbytně nutné se neustále vzdělávat. Kvalitní školení nejsou levná a zaberou mnoho času. I přesto, že máte o internetovém marketingu dobrý přehled, těžko dokážete držet krok s úzce zaměřeným specialistou s roky praxe, který se soustřeďuje jen na svůj obor.

Většina internetového marketingu spočívá v mravenčí práci, testování, vyhodnocování a analýze výkonu jednotlivých klíčových slov. Všechny tyto činnosti dokáže profesionální marketingová agentura dělat mnohem rychleji, lépe a efektivněji než vy. Zejména během rozjezdu vašeho nového projektu dokáže pomoci posunout váš byznys daleko rychleji kupředu a přinese vám v krátké době zisky, na které byste museli jinak dlouho čekat.

Můžete také najmout agenturu pouze v obdobích roku, která se vyznačují nárůstem objemu prodejů.  Typicky jde o předvánoční sezónu. Najmutí agentury vám umožní vyždímat ze zvýšeného zájmu zákazníků maximum zisku.

Dobrá marketingová agentura zvedne ROI vaší stránky

Jednou z nejdůležitějších hodnot, kterou sledujeme u internetového marketingu, je ROI (Return of Investments – návratnost investic). Internetový marketing není zadarmo. Ať už se jedná o kvalitní SEO nebo PPC, vše stojí peníze a čas. Agentura, která má zkušenosti, zvládne přivést platící zákazníky na vaši stránku mnohem rychleji a s mnohem nižšími náklady než vy. Nejde ovšem pouze o pozice v organickém vyhledávání či cenu za proklik u PPC. Marketingová agentura vám dokáže pomoci také se zvýšením konverzního poměru vaší stránky, takže budete prodávat více a s menšími náklady.

Najděte specialisty pro řešení specifických úkolů

Každý marketingový specialista nebo firma má své zaměření. Někomu jde více SEO, někdo se specializuje na PPC.  Při výběru vhodné SEO angentury se zaměřte na reference. Co v minulosti dělala, pro koho a s jakým výsledkem. Zkuste vyhledat i nezávislé reference, popřípadě se zkuste poptat i ve firmách, se kterými daná agentura dříve spolupracovala.

 

zdroj foto: pixabay.com

Doporučené články