PPC reklama
Způsob fungování automatických rozšíření Google Ads se mění. Sepsali jsme pro vás důležité informace ohledně těchto změn, které potřebujete vědět.

Služba Google Ads oznámila tři změny ve způsobu aplikace automatických rozšíření. Jedná se o typ rozšíření reklamy, které se pro vaši reklamu vytváří dynamicky, když systém „předpokládá, že zlepší váš výkon“.

Co se v automatických rozšířeních Google Ads mění?

1: Automatická a manuální rozšíření mohou být zobrazena společně

Od poloviny března lze automatická rozšíření zobrazovat s ručně vytvořenými rozšířeními. Pokud jste tedy ručně vytvořili dva odkazy na podstránky, mohou PPC reklamy Google zároveň zobrazovat dva dynamické odkazy na podstránky, tedy celkem čtyři odkazy na podstránky.

2: Změny v reportingu

V nadcházejících týdnech bude Google Ads poskytovat přehled pro automaticky vytvářená rozšíření. Můžete je zobrazit v zobrazení tabulky na stránce Rozšíření.

3: Rozšíření je možné přidat na úrovni reklamní sestavy, kampaně nebo účtu

Od poloviny března se také odkazy na podstránky, popisky a strukturované úryvky z vyšších úrovní ve vašem účtu mohou zobrazovat s rozšířeními stejného typu z nižších úrovní.

Proč by vás tyto změny měly zajímat?

Google ve svém oznámení uvedl, že při čtyřech odkazech na podstránky mohou inzerenti zaznamenat o 20 % vyšší CTR. Jako vždy se výsledky budou lišit. Nezapomeňte tedy zkontrolovat údaje o výkonu vašich automatických rozšíření. Jakákoli rozšíření s nízkým výkonem můžete kdykoli pozastavit nebo odstranit.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp