Vytvořte efektivní vstupní stránky pro vaše PPC reklamy
Vstupní stránka je neopakovatelnou příležitostí, jak udělat na budoucího zákazníka nejlepší dojem a zlepšit tak váš konverzní poměr.

Získáváte návštěvníky pomocí PPC reklamy, ale stále bojujete s návratností? Utrácíte za proklik více, než vyděláte na konverzích? Možná je právě ten správný čas zaměřit se na optimalizaci konverzního poměru (CRO). Optimalizace konverzního poměru je rychlé a levné řešení, které zvedne váš konverzní poměr, takže při stejné návštěvnosti z PPC reklam budete vydělávat více.

1. Shoda reklamy a vstupní stránky

Jednou z největší chyb, které majitelé stránek dělají, je neshoda mezi PPC reklamou a vstupní stránkou. Člověk, který na vaši reklamu kliknul, tak učinil z nějakého důvodu, pravděpodobně proto, že jste mu něco v reklamě slíbili. Pokud je reklama zaměřená na určité klíčové slovo, mělo by toto slovo hrát významnou roli i na vstupní stránce.

Cílem je vytvořit zážitek, který bude pro uživatele co nejplynulejší a nejpohodlnější. Reklamy a vstupní stránky by měly být vizuálně i jazykově shodné, tak aby dalším logickým krokem byla konverze. Dalším aspektem shody je zajistit, aby byl záměr a vyznění reklamy sladěn se vstupní stránkou. Základní myšlenkou je, že čím konkrétnější je reklama, tím konkrétnější musí být vstupní stránka, a naopak, čím je reklama obecnější, tím obecnější by měla být i vstupní stránka.

2. Srozumitelnost

Dalším důležitým aspektem, který je třeba vzít v úvahu při vytváření vstupních stránek, je srozumitelnost. Klíčové je zajistit, aby uživatelé pochopili účel vaší vstupní stránky. Toho byste se měli snažit dosáhnout už v nadpisu a podnadpisu, které by měly obsahovat klíčové slovo, na které je vstupní stránka optimalizována. Styl jazykových prostředků by měl rezonovat se slovníkem vašeho publika. Jiný styl komunikace pravděpodobně použijete, když prodáváte obleky pro manažery, a jiný, když nabízíte skateboardy.

3. Kvalitní obsah

Text vstupní stránky by měl uživatele přesvědčit, že produkt, který nabízíte, je pro ně ta nejlepší volba. Důležitý je nejen srozumitelný jazyk, ale i čitelný design.

  • Při návrhu vstupní stránky se ujistěte, že používáte dostatečně velké písmo a pokud máte nad obrázkem text, je mezi textem a obrázkem dostatečný kontrast.
  • Nenechávejte na stránce dlouhé bloky textu, které návštěvníky odrazují od čtení. Rozdělte text do krátkých odstavců pomocí nadpisů. Používejte odrážky a číslované seznamy, které učiní text lépe čitelným a pochopitelným.
  • Další důležitou oblastí obsahu je takzvaný sociální důkaz, který ujistí návštěvníky webu, že jste ten pravý odborník, který dokáže vyřešit jejich potíže a zmírnit pochybnosti a obavy uživatelů během procesu konverze. Sociální důkaz na většině stránek naleznete v blízkosti konverzního tlačítka.

Vstupní stránky jsou bránou vašeho webu

4. Kvalitní a srozumitelné obrázky

Obrázek dokáže říci více než tisíc slov. Využijte toho a na vstupní stránku umístěte obrázek, který je nejen přitažlivý, ale zejména relevantní k tématu stránky. Jeho cílem by mělo být poskytnutí dalších informací, které přesvědčí potenciálního zákazníka ke konverzi. Máte zde příležitost ukázat, jak váš produkt funguje a proč by si jej měl zákazník koupit.

5. Důvěra a bezpečnost

Potenciální zákazníci potřebují vědět, zda mohou vám a vašemu zboží věřit, a existuje několik způsobů, jak jim to dokázat.

  • Celkový vzhled vašeho webu by měl být vysoce profesionální a vzbuzovat dojem čistoty, organizovanosti a přehlednosti.
  • Měli byste také jasně deklarovat vaše zásady a záruky, které poskytujete - například vrácení peněz v případě nespokojenosti nebo přeprava zdarma.
  • Další informací, která zákazníkovi potvrdí vaši důvěryhodnost, je takzvaný "sociální důkaz". Přidejte na vstupní stránku informace o atestech, certifikátech a značkách, se kterými spolupracujete, nebo referencích předchozích zákazníků.

6. Výzva k akci

Výzva k akci směřuje k tomu, co opravdu chcete, aby zákazníci na stránce udělali. Většinou to bývá konverze. Jakmile se uživatelé dostanou k výzvě k akci, neměli by již mít žádné pochybnosti o tom, co chtějí. Dejte jim proto jasně vědět, co se bude po stisknutí akčního tlačítka dít.

  • Pokud je cílem vyplnění formuláře, nezapomeňte, že většina uživatelů vám nechce poskytnout své osobní údaje. Chtějte jich proto co nejméně.
  • Tlačítko výzvy k akci by mělo mít jasný a srozumitelný nápis, aby zákazník věděl, co se stane po jeho stiskunutí.
  • Na jedné vstupní stránce byste měli mít pouze jednu konverzní akci. Pokud jich budete mít více, zákazník může začít přemýšlet, kterou zvolit a nakonec nezvolí ani jednu.

Vstupní stránka je neopakovatelnou příležitostí, jak na zákazníka udělat skvělý první dojem a přesvědčit jej, že nákup vašeho produktu je logická a nejlepší volba.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp