Vylepšete vaše lead gen reklamy na LinkedInu
Zjistěte více o reklamách určených pro získávání potenciálních zákazníků (LinkedIn Lead Generation Ads) a nejlepší způsoby, jak s jejich pomocí získat nové zákazníky.

Pokud se snažíte propagovat své výrobky či služby, které jsou určené pro B2B klientelu, LinkedIn je bezpochyby nejlepší platforma pro vaše PPC reklamy, jakou můžete zvolit. LinkedIn je sociální síť, kde se sdružují převážně profesionálové z konkrétních oborů. Většinou se zde neřeší politika ani jiné podružné záležitosti. Lidé zde komunikují převážně o svém byznyse, navazují kontakty a spolupráci. Inzerentům naopak umožňuje cílit na jakoukoli část publika, což zajišťuje, že vaši reklamu uvidí přesně ti lidé, kteří jsou vašimi potenciálními zákazníky. Vzhledem k tomu, že LinkedIn nabízí mnoho výhod pro své uživatele, je v jejich nejlepším zájmu udržovat svoje profily aktuální. Díky tomu zde můžete oslovit ty správné lidi ve správný čas a získat tak kvalitnější zákazníky než na jiných PPC platformách.

Pojďme se podívat na reklamy určené pro získávání potenciálních zákazníků (LinkedIn Lead Generation Ads) a nejlepší způsoby, jak s jejich pomocí získat nové zákazníky.

Nabídněte potenciálním zákazníkům něco kvalitního

Největší chybou, které se dopouštějí inzerenti na LinkedInu, je nízká kvalita nabízeného obsahu. Každá firma si myslí, že jejich nabídka je naprosto úžasná a jedinečná, to však neznamená, že jsou ostatní uživatelé LinkedInu nadšení, když je začnete bez vyzvání oslovovat s obsahem, či dokonce reklamními nabídkami, aniž byste s nimi předtím navázali jakýkoli typ spojení. Pokud to, co nabízíte, není pro uživatele nijak důležité a nijak to neřeší problémy, které aktuálně mají, můžete použít jakýkoli typ reklamy, ale přesto o váš obsah nikdo neprojeví zájem.

Abyste zbytečně nevyhodili z okna spoustu peněz za propagaci obsahu, o který cílová skupina nemá zájem, měli byste se v prvé řadě ujistit, že svým potenciálním zákazníkům můžete nabídnout něco skutečně hodnotného. Může to být cokoli, co nějakým způsobem řeší problém, kterému většina lidí z vaší cílové skupiny musí čelit. Lidé si rádi přečtou hodnotné unikátní informace, návody či tutoriály, případové studie a podobně.

Udělejte si průzkum a zjistěte, co vaše cílová skupina chce, a poté jim to dodejte ve skvělé kvalitě, zdarma, pouze za vyplnění kontaktních údajů do vašeho formuláře.

Věnujte textovému formuláři stejnou péči jako vstupní stránce

Textový formulář na LinkedInu plní stejnou funkci jako vstupní stránka webu. Pouze na jeho kvalitě záleží, zdali se vám uživatele podaří přesvědčit, aby vám svěřil své údaje. Stejnou péči a pozornost, jakou většinou věnujete tvorbě vstupní stránky, byste tedy měli věnovat i obsahu vašeho formuláře pro sbírání kontaktů na potenciální zákazníky.

V momentě, kdy uvidí váš formulář, se uživatel rozhoduje, zda je ochoten poskytnout své informace výměnou za to, co nabízíte, a pokud jej nedokážete přesvědčit, aby to udělal, bude vás to stát zbytečně peníze za proklik, aniž byste měli jakoukoli šanci získat za své peníze něco nazpět. Pokud však zájemcům nabídnete dostatečně kvalitní obsah, nebude jejich přesvědčení nijak složité.

Využijte leadgen reklamy na LinkedIn

Kolik otázek potenciálním zákazníkům položit?

Ve většině případů platí nepřímá úměra – čím více otázek položíte, tím méně lidí formulář vyplní. Zvažte tedy, kolik informací o svých zákaznících skutečně potřebujete. Pro základní oslovení stačí pouze křestní jméno a e-mailová adresa. Pokud však chcete získat skutečně kvalitní leady, které byste mohli později segmentovat do různých skupin, které oslovíte personalizovanými nabídkami, měli byste o svých uživatelích zjistit co nejvíce.

Poskytněte uživatelům více způsobů, jak získat váš obsah

V závislosti na tom, co uživatelům nabízíte prostřednictvím svých lead gen reklam, je důležité si uvědomit, že ne všichni uživatelé jsou stejní a různí uživatelé by mohli mít s vaším obsahem různé úmysly. Někteří z nich chtějí požadovaný obsah získat ihned, protože potřebují urgentně vyřešit nějaký problém. Jiní si jej radši přečtou později, obzvláště v případě, že jde o obsáhlejší text. Je proto vhodné nabídnout jim více způsobů, jak se mohou dostat k vašemu obsahu.

Prvním z nich je poskytnout jim odkaz na web (pokud je k dispozici) a adresu vstupní stránky v potvrzení, které obdrží po vyplnění formuláře. Tímto způsobem, pokud chtějí, mohou kliknout na odkaz a získat obsah ihned. Za druhé, a to bez ohledu na to, zda získají okamžitý přístup k obsahu, jim zašlete obsah také na e-mail, takže se k němu budou moci bez problémů kdykoli vrátit, jakmile budou mít čas.

Použijte tyto tipy pro lepší generování potenciálních zákazníků pomocí lead gen reklam na LinkedInu. Tento typ propagace může být skvělým způsobem, jak zvýšit efektivitu PPC kampaní a zlepšit míru konverze.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp