digitální marketing
Dosáhněte úspěchu se soudržnou marketingovou strategií. Kombinujte PPC a SEO kanály pro nejlepší výsledky.

Rádi byste měli ucelenou strategii pro vyhledávání, díky které budete vidět? V tomto článku se dozvíte, jak zkombinovat statistiky a data napříč placenými i organickými kanály a dosáhnout nejlepších výsledků.

Postupujte podle soudržné strategie

Placené (PPC) a organické (SEO) marketingové metody mají své výhody, ale i úskalí. Vyplatí se proto kombinovat více marketingových nástrojů, abyste dosáhli vytoužených cílů. Tyto marketingové nástroje mohou velmi dobře fungovat společně, pokud budete při jejich tvorbě a správě postupovat podle soudržné strategie. Pokud si potřebujete ujasnit rozdíly mezi uvedenými metodami, doporučujeme si přečíst článek od společnosti Google.

Jak vytvořit soudržnou strategii?

  1. Zkontrolujte prostor ve vyhledávání: Uvědomte si, jaký prostor ve vyhledávání zabírá placená reklama a jaký organická.
  2. Zjistěte, co se děje při zadání různých klíčových slov: Prozkoumejte,  jak se mění obsah ve vyhledávání po zadání různých klíčových slov souvisejících s Vašim podnikáním.
  3. Zapracujte na nedostatcích: Jestliže se nezobrazují výsledky Vaší práce ani na placených pozicích ani ve vyhledávání v rámci organických výsledků, vylepšete své marketingové strategie.

Pochopte role jednotlivých marketingových kanálů

Důležitým krokem pro optimalizaci soudržné marketingové strategie je pochopení jednotlivých marketingových kanálů. Co Vám jednotlivé kanály mohou přinést? V čem jsou pro Vás prospěšné? Prvotně byste si měli vždy uvědomovat, že orientace na zákazníky je zásadní. U promýšlení strategie jednotlivých marketingových kanálů vždy berte v potaz to, jaké potřeby a preference mají Vaši zákazníci a jak se chovají. Následně zkombinujte všechny kanály dle různých fází a potřeb chování Vašich zákazníků. Pomoci Vám k tomu může model STDC (See-Think-Do-Care).

Vyhodnocujte marketingové kanály společně

Pro správné pochopení a správnou interpretaci výsledků je vhodné vyhodnocovat přínosy organických a placených marketingových strategií navzájem  mezi sebou. Identifikujte klíčová témata a zaměřte se na maximalizaci konverzí. Buďte vidět! Pokud spojíte síly SEO a PPC,  zjistíte, že můžete své konkurenty ve výsledcích vyhledávání posouvat níže jednodušeji.

Chcete se dozvědět další informace o tom, jak lépe kombinovat marketingové nástroje PPC a SEO? Přečtěte si více v našem článku. Pokud byste si ani po přečtení článků sami netroufli na optimalizaci strategií, jsme tu pro Vás. Rádi Vám poradíme, jakým směrem se vydat a jak co nejlépe uspět na trhu.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp