
Rádi byste měli ucelenou strategii pro vyhledávání, díky které budete vidět? V tomto článku se dozvíte, jak zkombinovat statistiky a data napříč placenými i organickými kanály a dosáhnout nejlepších výsledků.
Postupujte podle soudržné strategie
Placené (PPC) a organické (SEO) marketingové metody mají své výhody, ale i úskalí. Vyplatí se proto kombinovat více marketingových nástrojů, abyste dosáhli vytoužených cílů. Tyto marketingové nástroje mohou velmi dobře fungovat společně, pokud budete při jejich tvorbě a správě postupovat podle soudržné strategie. Pokud si potřebujete ujasnit rozdíly mezi uvedenými metodami, doporučujeme si přečíst článek od společnosti Google.
Jak vytvořit soudržnou strategii?
- Zkontrolujte prostor ve vyhledávání: Uvědomte si, jaký prostor ve vyhledávání zabírá placená reklama a jaký organická.
- Zjistěte, co se děje při zadání různých klíčových slov: Prozkoumejte, jak se mění obsah ve vyhledávání po zadání různých klíčových slov souvisejících s Vašim podnikáním.
- Zapracujte na nedostatcích: Jestliže se nezobrazují výsledky Vaší práce ani na placených pozicích ani ve vyhledávání v rámci organických výsledků, vylepšete své marketingové strategie.
Pochopte role jednotlivých marketingových kanálů
Důležitým krokem pro optimalizaci soudržné marketingové strategie je pochopení jednotlivých marketingových kanálů. Co Vám jednotlivé kanály mohou přinést? V čem jsou pro Vás prospěšné? Prvotně byste si měli vždy uvědomovat, že orientace na zákazníky je zásadní. U promýšlení strategie jednotlivých marketingových kanálů vždy berte v potaz to, jaké potřeby a preference mají Vaši zákazníci a jak se chovají. Následně zkombinujte všechny kanály dle různých fází a potřeb chování Vašich zákazníků. Pomoci Vám k tomu může model STDC (See-Think-Do-Care).
Vyhodnocujte marketingové kanály společně
Pro správné pochopení a správnou interpretaci výsledků je vhodné vyhodnocovat přínosy organických a placených marketingových strategií navzájem mezi sebou. Identifikujte klíčová témata a zaměřte se na maximalizaci konverzí. Buďte vidět! Pokud spojíte síly SEO a PPC, zjistíte, že můžete své konkurenty ve výsledcích vyhledávání posouvat níže jednodušeji.
Chcete se dozvědět další informace o tom, jak lépe kombinovat marketingové nástroje PPC a SEO? Přečtěte si více v našem článku. Pokud byste si ani po přečtení článků sami netroufli na optimalizaci strategií, jsme tu pro Vás. Rádi Vám poradíme, jakým směrem se vydat a jak co nejlépe uspět na trhu.
Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Gabriela Soukupová
Foto zdroj: pixabay.com