TikTok pro realitní makléře

Tiktok
Současné vysoké ceny bydlení jsou pro realitní kanceláře přínosem a zdrojem zisků. Současně však v tomto byznysu panuje velká konkurence a každý způsob, jak získat nové zákazníky se počítá. Jednou z těchto příležitostí je i TikTok.

V dnešní době jsou v důsledku pandemie Covid-19 virtuální prohlídky domů opět v módě, a pokud jde o marketing na sociálních sítích v oblasti nemovitostí, platformy jako Facebook a Twitter jsou až příliš často první zastávkou při snaze získat nové zájemce. V důsledku této rostoucí potřeby online přítomnosti musí být realitní makléři při získávání nových zákazníků mnohem snaživější než v minulých letech.

Pochopení toho, jak TikTok funguje, a jeho efektivní využívání ukazuje klientům, že jste o krok napřed před konkurencí. S TikTokem máte možnost poskytnout svým klientům cenné informace, aniž byste museli trávit hodiny vytvářením obsahu.

Skutečná síla používání TikToku vychází z jeho jednoduchosti. Pomocí několika kliknutí a znalostí, které již máte, můžete vytvořit obsah oslovující zájemce o bydlení, který prokáže vaši autoritu v dané oblasti a pomůže vám získat pozici žádaného realitního agenta.

Co přesně je TikTok?

Službu TikTok, která má v průměru kolem 1 miliardy uživatelů měsíčně, popisují její vývojáři jako "přední destinaci pro krátká mobilní videa". A když tito vývojáři říkají, že platforma se zaměřuje na krátký obsah, myslí to vážně. Když byl TikTok v plenkách, videa mohla být dlouhá jen 15 sekund. I když vývojáři v roce 2021 rozšířili maximální délku videa na tři minuty, stručná videa jsou stále základem této platformy sociálních médií.

Ačkoli je TikTok teprve sedmou nejoblíbenější platformou sociálních médií, je považován za nejpoutavější díky množství času, který na něm lidé tráví. Průměrná relace na TikToku trvá přibližně 10,82 minuty, což je více než dvojnásobek průměrné angažovanosti u Pinterestu, který je na druhém místě.

Proč je TikTok pro realitní makléře dobrý nápad?

Jako realitní makléř si možná říkáte, čím vám může přispět platforma, kterou používají hlavně mileniálové a generace Z, kteří chtějí zabít čas. Možná vás překvapí, že někteří realitní makléři hlásí po použití TikToku obrovský úspěch - jeden z nich tvrdí, že prostřednictvím této platformy obdržel stovky dotazů na jedinou nabídku. Zatímco většina uživatelů je ve věku od 10 do 19 let, je téměř stejný počet uživatelů napříč věkovými skupinami s výjimkou těch, kterým je 50 let a více.

Jako platforma sociálních médií je TikTok jedinečný v tom, že uživatelé na něj chodí, aby se zapojili do obsahu od nejrůznějších lidí, nejen od svých přátel. Z tohoto důvodu může být pro váš obsah snazší získat si pozornost na TikToku než na jiných platformách sociálních médií a může to proto být neocenitelný marketingový nástroj pro firmy.

Na TikToku je také snazší, aby se obsah stal virálním, než na jiných platformách sociálních médií. Výchozí stránkou pro uživatele je stránka "pro vás", která zobrazuje obsah na základě předchozího zapojení uživatele do webu. Protože algoritmus TikToku vždy hledá nový obsah, který by uživatelům zobrazil, mohou lidé najít vaše videa propagovaná ve svých kanálech, zejména pokud se vám podaří správně označit a vytvořit poutavý obsah.

I když lze TikTok využít k organickému generování potenciálních zákazníků, lze jej také využít jako zdroj placené reklamy a vytvořit tak pro vaši agenturu sekundární zdroj příjmů.

Jaké jsou praktické způsoby využití TikToku pro realitní makléře?

Klíčem k úspěšnému využití TikToku je vytváření krátkého videoobsahu, který uživatele nějakým způsobem zaujme. Mezi některé nápady patří např:

  • Tipy a triky pro realitní kanceláře.
  • Prohlídky nemovitostí.
  • Informace o přípravě domu k prodeji.
  • Doporučení a doporučení v tomto oboru.

Je také dobré nechat ve videích vyniknout svou osobnost. Při generování kontaktů chcete lidem poskytnout dobrou představu o skutečném člověku, se kterým budou spolupracovat, pokud vás osloví.

Jak můžete s TikTokem začít?

Založení účtu TikTok, který je stejně jako většina sociálních sítí zdarma, zabere jen několik minut. Stačí si stáhnout aplikaci TikTok do mobilního telefonu a zaregistrovat si účet. Klíč k zahájení práce s TikTokem pro realitní makléře nastane poté, když si nastavíte svůj profil na TikToku a rozhodnete se, jakým způsobem budete svůj obsah zpracovávat.

Jak optimalizovat svůj profil TikTok

Když lidé navštíví váš TikTok profil, chcete, aby okamžitě věděli, kdo jste, jaké služby nabízíte a jak vás mohou kontaktovat. Optimalizace profilu TikTok zajistí, že tyto informace budou na vaší stránce v popředí, a umožní vám uspět.

Začněte výběrem uživatelského jména a zobrazovaného názvu, který jasně říká, kdo jste - název vaší realitní kanceláře je obvykle nejlepší volbou.

Dalším krokem je optimalizace vašeho bio. Zde je uvedeno, co byste měli zahrnout:

  • Oblast, kterou obsluhujete.
  • Odkaz na vaše webové stránky.
  • Krátkou informaci o tom, kdo jste a co děláte.

Dále použijte profesionální fotografii hlavy nebo logo své společnosti, pokud to pro vaši značku dává větší smysl. Nakonec uveďte odkaz na své další účty na sociálních sítích.

Jak vytvářet obsah a rozvíjet svůj styl

Nejtěžší částí založení účtu TikTok je zveřejnění prvního videa. Přestože aplikace TikTok usnadňuje vytváření obsahu a krok za krokem vás provede procesem nahrávání a úprav, jakmile stisknete tlačítko "vytvořit", může být rozhodování o obsahu, který chcete zveřejnit, a vytváření stylu, který vám bude vyhovovat, nervy drásající.

Nejlepší způsob, jak vytvářet obsah na TikToku, je být upřímný a dovolit si trochu zábavy. Videa na TikToku nejsou formalizované semináře, takže se nebojte do nich vnést trochu energie.

Při rozhodování o tom, co zveřejnit, si projděte všechny materiály, které máte k dispozici, od letáků, které dáváte klientům, až po staré prezentace v PowerPointu, které jste přednesli. Zeptejte se sami sebe:

  • Co si z toho odnesete nejdůležitějšího?
  • Jak to mohu zachytit v pouhých 15 sekundách?

To vám pomůže vytvořit spoustu hodnotného obsahu, který vaše publikum ocení. Jakmile se s TikTokem lépe seznámíte, můžete do něj vnést osobní příběhy a trendy, které vás baví.

tiktok

Jaké jsou nejlepší tipy pro používání TikToku pro realitní makléře?

Stejně jako u každé platformy sociálních médií existují osvědčené postupy, které je třeba znát, když začínáte. Zde jsou čtyři nejlepší tipy pro používání TikToku pro realitní makléře.

1. Sledujte trendy

Od nabízení realitních tipů a triků až po odhalování skrytých místností - existuje několik realitních trendů, které si můžete vytvořit sami. I když je vždy dobré, aby velká část vašeho obsahu byla co nejoriginálnější, opepření trendovým obsahem má mnoho výhod.

Hlavně když je určité téma trendy, lidi to zaujme. Vytváření obsahu, který sleduje trendy, také zvyšuje pravděpodobnost, že se ocitnete na něčí stránce "pro vás". Pokud se uživateli již dříve líbil obsah z daného trendu, může mu algoritmus vnutit více takového obsahu.

2. Používejte organické příspěvky i reklamy

Jednou ze skvělých věcí na TikToku je, že můžete využívat různé organické příspěvky a placené reklamy. Společnost však zdůrazňuje, že používání TikToku k podnikání by mělo být organické a mělo by se vyhýbat zjevným reklamním podnětům, a to i v placených reklamách.

Vítězná strategie využívá organické příspěvky k testování publika a zjišťování, jaký obsah vyvolává největší zájem. Nejvýkonnější příspěvky pak můžete použít jako placenou reklamu své značky nebo vytvořit placené reklamy na základě typu obsahu, který vaše diváky nejvíce zaujme.

3. Mějte konzistentní plán zveřejňování příspěvků

Klíčovým faktorem úspěchu na TikToku je konzistentnost zveřejňování příspěvků, přičemž odborníci se shodují, že "zlatým pravidlem" TikToku je zveřejňovat příspěvky alespoň jednou denně, a pokud své publikum teprve rozšiřujete, tak až třikrát denně.

Tento počet se může zdát ohromující navíc k vašemu již tak nabitému realitnímu rozvrhu. Mějte však na paměti, že TikTok je určen pro ultrakrátký obsah a díky softwaru pro úpravy v aplikaci můžete mít 15sekundové video připravené ke zveřejnění během několika minut. K dispozici je také řada plánovačů TikTok, pokud chcete vytvořit několik obsahů najednou a pak je naplánovat k publikování v budoucnu.

4. Používejte hashtagy, abyste oslovili své publikum

Používání hashtagů vám umožní uspořádat příspěvky a naučit algoritmy, čeho se váš obsah týká. Hashtagy jsou klikací, což znamená, že pokud uživatel klikne na hashtag, dostane se na seznam příspěvků, které tento hashtag obsahují. V důsledku toho je důležité používat populární hashtagy, které mají pro váš obsah smysl.

Pro začátek vyhledejte trendové hashtagy pro nemovitosti nebo se podívejte, co jako hashtagy používají vaši přední konkurenti.

Začněte své realitní dobrodružství na TikToku ještě dnes

Skvělé na používání TikToku pro realitní makléře je to, že neexistuje téměř žádná vstupní bariéra. Pokud máte chytrý telefon a informace, které chcete předat svému publiku, můžete si založit účet TikTok zaměřený na reality.

Začněte ještě dnes tím, že si stáhnete aplikaci TikTok, podíváte se na videa, která zveřejnili jiní realitní makléři, a seznámíte se s platformou. Až budete připraveni, můžete stisknout velké tlačítko plus v rohu a vytvořit svůj první oficiální TikTok. Pokud provozujete hypoteční firmu, můžete se také ponořit do marketingových nápadů pro generování leadů.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp