Na co myslet při plánování vánočních kampaní? Radí marketingový průvodce společnosti Meta
Vánoční sezóna je pro firmy, marketéry i inzerenty klíčové období. Spotřebitelé obvykle hledají dárky pro své blízké a chtějí využít výhodné nabídky a slevy. To, jak naplánujeme předvánoční kampaň a na kolik zohledníme trendy a preference spotřebitelů, se v důsledku promítne do reálných zisků. Společnost Meta proto připravila užitečné tipy pro předváčnoční reklamní aktivity.
Příručky plné marketingových tipů
Meta v posledních týdnech vydala několik nových průvodců. Ty přinášejí doporučení a rady, jak můžete zlepšit váš marketing na Facebooku a Instagramu. Podívejte se na nové tipy z oblasti Reels, influencer marketingu a metaverzu. Instagram sdílí nové tipy, jak maximalizovat přístup k obsahu Reels. Tato videa totiž tvoří více než 20 % času, který lidé tráví na Instagramu. Na Facebooku pak tvoří videa obecně 50 % času stráveného na sociální síti.
Seznam.cz spouští portál Služby firem, nabízí propagaci služeb
Seznam.cz otvírá pro živnostníky a podnikatele novou možnost propagace jejich služeb, a to na portále Služby firem. Ten představuje konkrétní nabídky formou krátkého textu s popisem, fotkami i poptávkovým formulářem s možností prolinkování přímo do rezervačního systému poskytovatele. Portál uživatelům umožňuje vyhledávání a porovnávání jednotlivých služeb.
Meta sdílí nové tipy a triky pro tvorbu Reels
Nudná, příliš propagační anebo vysoce skriptovaná videa Reels nedosahují obecně tak dobrých výsledků. To, aby vaše klipy rezonovaly s publikem, vyžaduje určitou úroveň kreativity a porozumění. Proto Meta přichází s novými tipy, jak tohoto cíle dosáhnout.
Jak důležitá je komunikace se zákazníky skrze Messenger a WhatsApp
Zprávy na Messengeru a WhatsAppu se stávají stále důležitějším komunikačním nástrojem pro mnoho firem i spotřebitelů. Jen na Messengeru se mezi lidmi a značkami odešle měsíčně více než 20 miliard zpráv. Je to totiž pohodlná cesta, zpravidla se setkává s rychlou odezvou a je k dispozici v rámci aplikací, které lidé běžně používají pro přímou interakci. Až 64 % lidí navíc uvádí, že by raději poslali zprávu, než aby do firmy zavolali. Meta proto vydala zprávu, která obsahuje celou řadu cenných poznatků a klíčových tipů pro firmy.