SEO novinky
Které z dalších novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během října 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram vyvíjí novou možnost prezentace tvůrců

Tvůrci obsahu jsou pro Instagram klíčovým tématem. Proto připravuje další řadu příležitostí, jak mohou autoři své snahy zpeněžit. Tentokrát testuje funkcionalitu, která tvůrcům pomůže prezentovat firmám to, co nabízejí, což usnadní navázání spolupráce. Instagram ví, že pokud se mu podaří získat více tvůrců a přimět je, aby na platformě publikovali častěji, budou se jejich fanoušci vracet, což pomůže zlepšit statistiky zapojení.

Home Credit odstartoval kampaň pro bezpečné placení

Home Credit startuje kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“. Chce zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu. Home Credit zahajuje novou kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“, jejímž cílem je zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu a připomenout základní informace týkající se bezpečného používání platebních karet. Podle údajů společnosti Home Credit narůstá nejenom počet podvodných kampaní, ale objevují se stále nové sofistikovanější varianty podvodů.    

Facebook Reels umožní pozvat spoluautora

Facebook chce co nejvíce rozšířit videa Reels. Tentokrát prostřednictvím nové možnosti spolupráce na videích, což by tvůrcům umožnilo přizvat jiného uživatele ke spoluautorství klipu. Facebook v současnosti vyvíjí novou funkcionalitu Invite Collaborator, kterou najdete v rámci procesu vytváření videa. Ta umožní přidat další profil, který by byl ve vašem klipu uvedený jako spolutvůrce. Jedná se o další funkcionalitu, která zapadá do plánu Mety pomoci tvůrcům maximalizovat jejich úsilí na sociálních sítích.

Seznam nabízí prezentace ze svého fóra

Co bude Seznam Marketplace, pro koho je Seznam Médium a jak kombinovat mediatypy. To se dozvíte z prezentací Seznam Fora. Na letošním Seznam Foru vystoupila spousta zajímavých řečníků. Nyní vám Seznam přináší prezentace tří z nich. Dozvíte se, jak v Seznamu uvažují o novinkách, na co se můžete v příštím roce těšit a zda se vyplatí kombinovat mediatypy. A jako bonbónek nabízí také případovou studii o tom, co dělat, když vám vypadne televizní reklama.

Facebook ukončuje Instant Articles

Facebook pokračuje v odklonu od zpravodajského obsahu a dává přednost zábavným videím. S tím souvisí i rozhodnutí o ukončení Instant Articles na Facebooku. Tento nástroj přestane být k dispozici od dubna příštího roku. Instant Articles fungují na Facebooku od roku 2015. Jejich cílem je poskytnout mediálním vydavatelům poutavější a rychlejší způsob prezentace jejich článků, a pomoci tak se zapojením čtenářů.

Na Seznam Foru se představila budoucnost Seznamu.cz

Seznam Forum 2022 proběhlo 5. října v pražské La Fabrice. Vedle osmi inspirativních prezentací si účastníci užili i dva nabité workshopy od tvůrců Seznam Brand Studia a podcastu 5:59. A oslavili 20. narozeniny rádia Expres FM.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp