Proč je e-mailing klíčovou součástí marketingových inovací?

11.8.2017
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
E-mailing je důležitou součástí marketingové strategie. Jaké inovace ho čekají?

E-mailing je dnes klíčovou součástí marketingu. Díky e-mailingu je možné komunikovat se zákazníky a nenásilnou cestou je informovat o slevových akcích, nových produktech či zajímavých eventech. Jaké změny v rámci tohoto marketingového kanálu můžeme očekávat do konce roku 2017?

Většina marketingových odborníků v tomto roce plánuje zvýšit své investice do marketingových inovací ve spolehlivých kanálech. Jedním z nich je například e-mailing. S jakými inovacemi zde můžeme počítat ještě v tomto roce?

Marketingoví specialisté se ve většině případů shodují v tom, že podporují inovace zejména v kanálech, které již mají vyzkoušené. Mezi ty patří například sociální sítě nebo e-mailing. Pojďme se proto podívat na několik tipů, jak můžeme e-mailing v roce 2017 vylepšit.

Zajímavé inovace v e-mailingu pro roce 2017

E-mail je již dlouhá léta účinným marketingovým kanálem, který často přináší velmi vysoké procento konverzí. Je však nutné, aby se e-mail neproměnil ve spam a uživatelé jej nezačali blokovat. Důležité jsou také poutavé předměty e-mailů i zajímavý obsah. Jaké inovace můžeme v e-mailingu očekávat ještě tento rok?

Dynamické nabídky

Dynamické nabídky jsou ideální strategií pro zavedení personalizace do e-mailingu. Většina inzerentů zasílá stejnou zprávu všem zákazníkům. Proč ale nezasílat například majitelům koček nabídky nových či akčních krmiv právě pro kočky? Proč je zatěžovat chovatelskými potřebami pro psy nebo pro rybičky?

Inzerenti budou moci díky datům sesbíraným v reálném čase zaslat e-mail během několika minut poté, co si uživatel objednal oběd nebo si prohlížel konkrétní zboží. Díky této možnosti se e-mailový marketing posune na vyšší úroveň než dříve.

Obsah generovaný uživatelem

Obsah vytvořený třetí stranou je typicky považován za důvěryhodnější než obsah, který si inzerenti vytvoří sami. Obsah vytvořený přímo uživateli dnes nepoužívá ani polovina podniků. V kombinaci s dynamickými nabídkami, které jsme zmínili výše, bude možné obsah vytvořený uživateli efektivně využít k získání vyšší důvěry zákazníků ve vaše produkty či služby.

Závěr

E-mailing je jednou z klíčových součástí úspěšné marketingové strategie. V blízké době bude možné v rámci tohoto marketingového kanálu vyžívat dynamické nabídky. Velmi dobrou taktikou je také nabízet uživatelům obsah generovaný třetí stranou, díky kterému se zvýší důvěryhodnost vašich emailů.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: marketingland.com, searchengineland.com, searchenginemarketing.com

Doporučené články