Seo novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během listopadu 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Splnit očekávání zákazníků je podle marketérů dnes těžší

AŽ 71 % marketérů si myslí, že splnit očekávání zákazníků je nyní těžší než před rokem. V současné makroekonomické situaci se práce marketéra mění. Nejistota je nutí přehodnocovat rozpočty a dolaďovat technologické balíčky, přesto však jsou marketéři stále přesvědčeni o svém přínosu k úspěchu svých firem. Až 87 % marketérů tvrdí, že jejich práce má nyní větší hodnotu než před rokem, což je o 10 procent více než loni. Splnit očekávání zákazníků je naopak těžší než před rokem, myslí si 71 % z nich.

10 trendů v marketingu na sociálních sítích pro rok 2023

 Blíží se konec roku, a tak různí odborníci opět přicházejí s předpověďmi, jak to bude vypadat na sociálních sítích v příštím roce. Podívejte se, jaké trendy předpokládá na Facebooku a Instagramu magazín Social Media Today.

B2B marketing se vrací k vyprávění příběhů

Zatímco před nástupem internetu si B2B marketéři vystačili s inzerátem v odborném tisku, nyní se potýkají s mnoha kanály direct marketingu i sociálními sítěmi typu LinkedInu. Během posledních dvou tří let se včak v marketingu hodně změnilo. Zejména to, že se B2B marketing vrátil k vyprávění příběhů v kanálech, jako je video, DOOH nebo adresovatelná televize. I v B2B je proto potřeba investovat do kreativity, exekuce i chytrého mediálního plánování. Více se můžete dočíst v našem rozhovoru. 

Produktová inzerce na Seznamu meziročně roste o 8 %

Vánoční sezóna je v plném proudu. A marketéři si lámou hlavu, jak se do online prodejů promítne návrat zákazníků do kamenných prodejen, vysoká inflace nebo dramatické zvýšení cen energií. My pro vás ale máme dobrou zprávu –⁠ se Seznamem můžete i za těchto podmínek meziročně růst. V produktové inzerci na Seznamu totiž proběhly mnohé změny : existuje možnost nastavovat ceny za proklik ve Zboží inzerátech a na samotném Zboží.cz i prostřednictvím rozhraní Skliku a mnoho dalších vychytávek.

WhatsApp spouští novou funkci vyhledávání firem

Přímé zprávy zaznamenávají stále větší zapojení uživatelů. Proto se Meta čím dál více zaměřuje na aplikaci WhatsApp, kde chce firmám usnadnit jejich aktivity a propojení se zákazníky. Nově tu bude možné vyhledávat podniky. Meta už dříve oznámila své záměry pomáhat firmám v rámci WhatsAppu. Ukazuje se totiž, že komunikace s firmou prostřednictvím komunikátorů je pro zákazníky důležitější než kdy dřív. Nově proto přímo v uživatelském rozhraní WhatsAppu půjde vyhledávat firmy, a to podle kategorie nebo názvu. Zákazníci už nebudou muset odcházet na web firmy a hledat na něm telefon či e-mail.

Dezinformační weby umí online marketing dobře

Online marketing umí dezinformační weby dělat dobře a vydělají si někdy i miliony korun měsíčně. Jejich záběr jde od technicky postaveného zpravodajského webu, perfektní SEO optimalizace, až po komunikaci na sociálních sítích nebo klasický spamový E-mailing. Zjistěte,, jaké triky používají.

Meta spustila 3. sérii marketingových tipů Social Skills

Meta vydala nové díly své série rozhovorů Social Skills. Díky nim se dozvíte zase něco více o strategiích, přístupech a výsledcích různých značek a marketérů, kteří se zabývají výkonnostní reklamou na Facebooku a Instagramu. Můžete se od nich inspirovat. Série rozhovorů Social Skills se zabývá klíčovými prvky pro maximalizaci kampaní. Patří mezi ně A/B testování, analýza publika, budování komunity, tipy pro kreativu reklam, budování značky na sociálních sítích a mnoho dalších tipů a triků.

Affiliate marketing v Česku letos roste o 12,5 %

I přes pomalý rozjezd letošního roku se affiliate marketingu na českém trhu i letos daří. Meziročně roste o 12,5 %. Navzdory aktuální krizi affiliate marketing v letošním roce dál roste. Byť byl rozjed roku pomalý, od dubna se trh affiliate marketingu navrátil k růstu. V meziročním srovnání rostl jeho obrat o 12,5 %, ve srovnání s rokem 2020 dokonce o 67,2 %. Začátek roku byl poznamenán celkovým ochlazením e-commerce, což ovlivnilo i vývoj affiliate marketingu. V letošním březnu byl zaznamenán téměř 12% pokles, což byl nejhorší výsledek za poslední léta. Od dubna se situace začala lepšit a růst pokračoval až do září.

Meta připravila průvodce prodejem během svátků

Meta vydala nového marketingového průvodce, který má pomoci malým a středním firmám s prodejem během největší nákupní sezóny roku. Najdete tu řadu tipů, návodů i inspirace, abyste z oblíbených nákupních svátků, jako je Black Friday, Cyber Monday a Vánoce získali maximum. Tento průvodce vám pomůže co nejlépe využívat různé nástroje a produkty Mety tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků na Facebooku a Instagramu. Interaktivní stránka obsahuje spoustu tipů a doporučení k propagaci. Najdete tu strategie pro přípravnou fázi, doporučené přístupy a reklamní řešení během svátků, ale také návody, jak přesvědčit nové zákazníky, aby se k vám vraceli i do budoucna.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp