LinkedIn zavádí nové nástroje na podporu B2B marketingu

Linkedin
LinkedIn zavádí nové nástroje pro B2B marketéry, které jim pomohou v nejistém ekonomickém prostředí.

Společnost LinkedIn oznámila řadu nových produktů a služeb, jejichž cílem je pomoci B2B marketérům orientovat se v současném ekonomickém prostředí s větším klidem a jistotou.

Oznámení přichází v návaznosti na výsledky studie LinkedIn B2B Marketing Benchmark, která naznačuje silný pocit optimismu mezi marketéry po celém světě, a to i přes globální makroekonomickou nejistotu.

Podle B2B Marketing Benchmark se 86 % B2B marketérů cítí sebejistě ve své roli, přestože stojí před těžkým rozhodováním, kam investovat.

Ze studie vyplývá, že nejen marketéři, ale i finanční ředitelé B2B, kterých je 60 %, věří, že marketing má potenciál zvýšit příjmy v příštím roce.

Průzkum také odhaluje měnící se vnímání v rámci C-suite, kdy se přibližně dvě třetiny B2B CMO a finančních ředitelů shodují na tom, že role CMO nabývá na významu. Navíc osm z deseti B2B CMO se přizpůsobilo jazyku financí.

Vyhlídky do budoucna

Tento optimismus se týká i vyhlídek do budoucna, neboť 65 % vedoucích pracovníků v oblasti B2B marketingu očekává, že jejich rozpočty v příštím roce vzrostou.

Společnost LinkedIn, která si je vědoma převládajícího optimismu, uvádí na trh řadu nových nabídek, jejichž cílem je pomoci B2B marketérům plnit jejich cíle a pokračovat v dosahování úspěchů.

Nové nástroje zahrnují pokročilé technologie a funkce, jako jsou například návrhy textů generované umělou inteligencí, které mají marketérům pomoci při určování priorit práce s vysokou hodnotou tím, že generují texty a titulky reklamních kreativ.

CMO Scorecard

Další klíčovou novinkou je CMO Scorecard, která je součástí poradenského programu B2B Edge. CMO Scorecard má za cíl prokázat dopad placené reklamy na výkonnost podniku. LinkedIn také zavádí B2B Index a B2B Leaderboard, které pomáhají marketérům maximalizovat jejich placená i organická marketingová úsilí.

V oblasti reklamy nabízí LinkedIn firmám nové způsoby, jak oslovit své publikum, a to prostřednictvím reklam Thought Leader, konverzačních reklam a reklam In-Stream Video. Díky novému rozhraní API Audience Insights mohou marketéři lépe porozumět kupujícím a firmám, na které se zaměřují. Kromě toho se marketéři mohou zapojit do individuálních konverzací s kupujícími prostřednictvím Pages Messaging.

Nová sada nástrojů a zdrojů LinkedIn nabízí B2B marketérům možnost orientovat se v současném ekonomickém prostředí, vyzbrojeni přehledem a špičkovými technologiemi. Tyto zdroje jsou také v souladu s potřebami malých podniků a nabízejí potenciál pro zvýšení výkonnosti a růstu i v nejistých časech.

Závěr

B2B Marketing Benchmark vychází z globálního průzkumu, který provedla společnost Ipsos na zakázku LinkedIn. Průzkumu se zúčastnilo 1 954 B2B CMO, finančních ředitelů a B2B marketérů na vyšší úrovni. Průzkum probíhal online od 24. března do 5. května 2023.

Pro majitele malých firem tato zjištění a zdroje podtrhují, že se marketingové prostředí B2B mění a nabízí nové příležitosti. S tím, jak se vyvíjejí marketingové role a rozšiřují se rozpočty, mohou tyto nástroje hrát klíčovou roli při podpoře růstu podnikání i v nejistých časech.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp