Last-minute SEO strategie na sezónu dovolených ke konci roku

Marketing
Odkládáte SEO strategii na období dovolených ke konci roku? Pravdou je, že právě teď je nejvyšší čas pustit se do optimalizace webu.

Odkládáte SEO strategii na období dovolených ke konci roku? Pravdou je, že právě teď je nejvyšší čas pustit se do optimalizace webu. Existují totiž taktiky, díky kterým můžete získat mnoho zákazníků, když se do optimalizace pustíte včas. Pojďme se podívat, které z nich to jsou.

Pokud ještě nyní, začátkem prosince, nemáte vytvořenou SEO strategii zaměřenou na sezónu dovolených ke konci roku, nezoufejte, ještě je čas začít a existuje několik strategií, které vám během krátkého času pomohou dostat váš web na vyšší pozice ve vyhledávání.

Moje firma na Googlu

Moje firma na Googlu má zásadní význam nejen pro lokální firmy, ale pro jakékoliv společnosti. Zvyšuje důvěryhodnost společnosti, protože u firem, které jsou zde uvedené, je ověřeno, že se nachází na určitém místě. V tzv. diagramu znalostí jsou také do značné míry obsaženy informace, které se nacházejí přímo na stránce Moje firma na Googlu.

Nemáte ještě profil na stránce Moje firma na Googlu? Začněte už nyní. Pro ověření je třeba, abyste zadali kód, který vám bude zaslán poštou na zvolenou adresu. Toto může trvat několik dní, ale i déle. A proto, nečekejte a začněte hned. Samotné vyplnění údajů vám nezabere víc než několik hodin.

Optimalizujte nadpisy a popisky

Titulky mají velký vliv na umístění stránek ve vyhledávání. Popisky příliš velký vliv nemají, ale obsahují důležitá klíčová slova, která napovídají robotům, kam váš web zařadit. Optimalizujte proto jednotlivé nadpisy a napomozte tak lepší optimalizaci pro vyhledávače. Dnes je důležitá kvalita nadpisů i klíčových slov. Google se pak bude snažit uživatelům nabídnout nejrelevantnější výsledky ve vyhledávání. Pokud váš obsah včetně používaných klíčových slov a nadpisů bude relevantní, máte napůl vyhráno.

Pozor na příliš obecná klíčová slova

Příliš obecná klíčová slova můžou vašemu webu spíše ublížit. Odlište se od konkurence a ukažte, v čem jste jiní. Specifikujte své produkty či služby co nejpřesněji a přizpůsobte tak i klíčová slova. Zaměřte se na užší publikum, které budou zajímat vaše produkty. Zkuste najít další segmenty trhu, ukažte, jakou přidanou hodnotu zákazníkům nabízíte … dříve nebo později tato strategie přinese ovoce.

Optimalizace obsahu

Zkontrolujte aktuálnost svého obsahu i pozice ve vyhledávání, na kterých se nyní nacházíte, co se týče s vámi souvisejících klíčových slov. Kde zjistíte, že obsah není dostatečně optimalizovaný, upravte co nejdříve.

Tato strategie se zaměřuje na všechny vstupní stránky a je u nich velmi důležité zajistit správně optimalizovaný obsah, který bude cílit pomocí klíčových slov důležitých pro dosažení nejlepších možných výsledků ve vyhledávání, potažmo lepší návštěvnost webu.

Úspěšný rok 2017

Pokud jste se rozhodli, že ještě do konce roku zvládnete maximálně vylepšit vaše SEO, bude příštích několik týdnů skutečně náročných. Při správné optimalizaci ale můžete čekat mnohem vyšší návštěvnost vašeho webu a z ní vyplývající vyšší poměr konverzí. Začněte ještě teď. A rok 2017 bude skutečně úspěšný!

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp